Gå til innhold

Hvilket spill skal vi vente på nå?


Anbefalte innlegg

Fable er et fantastisk lineært spill, og de få valgene man faktisk har i spillet får konsekvenser, men de utgjør så fantastisk lite. Så det å si at Fable sikter på å gi total frihet er fullstendig feil.

 

Ikke misforstå nå UNOCK, jeg elsker Fable og gleder meg villt til Fable 2, men det du sier om at det er så fritt osv, er fullstendig feil.

 

vent vent vent vent VENT! hva jeg sa er feil? si meg, hva stopper deg fra og reise til Bowerstone når du vil? du kan ikke det mens du faktisk er I en quest, greit nok, men Fable, si hva du vil, har alltid siktet på og simulere et ordentlig liv. du spiller en helt, som gjør akkurat som han vil.

det er en haug med ting som trekker dette ned, bare noen få quest's så kan faktisk velge mellom å drepe noen, eller la dem leve, bare noen få quest's hare motquests, hvor du kan velge mellom og beskytte, eller å ødelegge. resten må du pent gjøre akkurat som du blir bet om, og du kan ikke forandre en ting.

MEN, ut ifra hva jeg forsto, skulle dette forandre seg i fable 2. alt blir mer som om du ikke blir diktert, sånn som i mange andre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Fable er et fantastisk lineært spill, og de få valgene man faktisk har i spillet får konsekvenser, men de utgjør så fantastisk lite. Så det å si at Fable sikter på å gi total frihet er fullstendig feil.

 

Ikke misforstå nå UNOCK, jeg elsker Fable og gleder meg villt til Fable 2, men det du sier om at det er så fritt osv, er fullstendig feil.

 

vent vent vent vent VENT! hva jeg sa er feil? si meg, hva stopper deg fra og reise til Bowerstone når du vil? du kan ikke det mens du faktisk er I en quest, greit nok, men Fable, si hva du vil, har alltid siktet på og simulere et ordentlig liv. du spiller en helt, som gjør akkurat som han vil.

det er en haug med ting som trekker dette ned, bare noen få quest's så kan faktisk velge mellom å drepe noen, eller la dem leve, bare noen få quest's hare motquests, hvor du kan velge mellom og beskytte, eller å ødelegge. resten må du pent gjøre akkurat som du blir bet om, og du kan ikke forandre en ting.

MEN, ut ifra hva jeg forsto, skulle dette forandre seg i fable 2. alt blir mer som om du ikke blir diktert, sånn som i mange andre spill.

 

Peter Molyneux er verdens største løgner.

 

 

Selv gleder jeg meg til Persona 3, GTA IV, MGS4 og Brawl. Jeg trenger en Wii :(

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Oi! Etter å ha lest her litt ser det jo ut som 2008 kan bli eit bra år det også! :)

 

Veldi mange spel her eg gleda meg til, men Mafia 2, Starcraft 2, Resident Evil 5 og Alan Wake er kanskje øverst på lista.

 

Ellers håpar eg på meir informasjon om Sadness til Wii og det hadde vore fantastisk om Valve hadde klart å pressa ut Episode 3 i løpet av året. Dei skal riktignok få lov til å ta seg god tid med det, vil ikkje øydelegge den fantastiske avslutninga heller!

 

No more heroes kjeme vel også hertil om ikkje så lenge og om eg ikkje tar helt feil er vel eit nytt Zelda på gang? Sikkert ein evighet til det dukkar opp though.

 

Rock band kan også bli kos å prøve.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Fable er et fantastisk lineært spill, og de få valgene man faktisk har i spillet får konsekvenser, men de utgjør så fantastisk lite. Så det å si at Fable sikter på å gi total frihet er fullstendig feil.

 

Ikke misforstå nå UNOCK, jeg elsker Fable og gleder meg villt til Fable 2, men det du sier om at det er så fritt osv, er fullstendig feil.

 

vent vent vent vent VENT! hva jeg sa er feil? si meg, hva stopper deg fra og reise til Bowerstone når du vil? du kan ikke det mens du faktisk er I en quest, greit nok, men Fable, si hva du vil, har alltid siktet på og simulere et ordentlig liv. du spiller en helt, som gjør akkurat som han vil.

det er en haug med ting som trekker dette ned, bare noen få quest's så kan faktisk velge mellom å drepe noen, eller la dem leve, bare noen få quest's hare motquests, hvor du kan velge mellom og beskytte, eller å ødelegge. resten må du pent gjøre akkurat som du blir bet om, og du kan ikke forandre en ting.

MEN, ut ifra hva jeg forsto, skulle dette forandre seg i fable 2. alt blir mer som om du ikke blir diktert, sånn som i mange andre spill.

 

 

Peter Molyneux er verdens største løgner.

 

 

Selv gleder jeg meg til Persona 3, GTA IV, MGS4 og Brawl. Jeg trenger en Wii :(

 

Gleder meg også til Fable 2 men å si at noen er verdens største løgner før spillet har kommet ut er vel litt drøyt og om spillet vil leve opp til det som har blitt lovet. Man vet jo egentlig svært lite før spillet har blitt released eller hva?

 

 

OT

Ser fram til:

Spore

Warhammer Online

Age of Conan

Farcry 2

Fallout 3

GTA 4

WoW: Wrath of The Lich King

Alan Wake - Om det noen gang blir released

Rainbow Six: Vegas 2

StarCraft 2

Left 4 Dead

Tiberium

Mafia 2

Stargate Worlds

Saints Row 2

Fable 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...