Gjest vil_være_anonym Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Heisann, vil skrive anonymt da dette er litt "flaut".. Jeg har oppnådd ett av mine store nyttårsforsetter, få meg dame, og det allerede før nyttår! Og det er bare hærlig Men når vi ligger og koser og kliner (har ikke hatt sex enda) får jeg litt bennern å sånn av og til, og da kommer det ut noe jeg tror er lystdråper eller noe kroppens eget glidemiddel fra penis, faktisk en del, blir klissete og vått i trusa, og etter en stund lukter det surt av penis, og har jo ikke behov for dette glidemiddelet, når vi faktisk er et godt stykke unna sex, både iogmed at vi bare ligger og koser, og at vi ikke har vert i lag en uke enda.. noen som har noen tips og råd for å unngå dette ? Gjerne for å unngå ereksjon også selvom det jo bare viser at lillemann virker Hilsen oslogutten Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Naturlig reaksjon, det der. Særlig om man er ny i faget, og kanskje også særlig i begynnelsen av nye forhold. Hvordan prøve å unngå det? Vel, prøve å ta det helt rolig og ikke tenke for mye på det, eller tenke på at man ikke skal tenke på det. Om det vil fungere? Tja, det er jo mye psyke det går i, etter hvert går det opp for deg at kosing ikke nødvendigvis betyr noe mer, det handler ofte rett og slett om å få litt mer erfaring innabords. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 oh, takk, bare slett tråden da moderator Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du er faktisk heldig som har det, vil jeg si. Kan gjøre det lettere for deg når du en gang skal ha sex. =) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Klarer du ikke få fruen våt nok før sex burde du ikke ha sex. Er som med lappen, klarer du ikke se til høyre i kryss, burde du ikke få lov til å kjøre. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JD_Scrubs, hva f har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 JD_Scrubs, hva f har det med saken å gjøre? Det lurte jeg også på. Hva i all verden det skulle bety? Regner med det skulle være en slags spøk, men den var vel heller mindre morsom i denne sammenheng. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 er noe som heter glidemiddel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg