Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

lystdråper fra penis? Help!

Gjest vil_være_anonym

Anbefalte innlegg

Gjest vil_være_anonym

Heisann, vil skrive anonymt da dette er litt "flaut"..

Jeg har oppnådd ett av mine store nyttårsforsetter, få meg dame, og det allerede før nyttår! :p Og det er bare hærlig :)

Men når vi ligger og koser og kliner (har ikke hatt sex enda) får jeg litt bennern å sånn av og til, og da kommer det ut noe jeg tror er lystdråper eller noe kroppens eget glidemiddel fra penis, faktisk en del, blir klissete og vått i trusa, og etter en stund lukter det surt av penis, og har jo ikke behov for dette glidemiddelet, når vi faktisk er et godt stykke unna sex, både iogmed at vi bare ligger og koser, og at vi ikke har vert i lag en uke enda.. noen som har noen tips og råd for å unngå dette ? Gjerne for å unngå ereksjon også :p selvom det jo bare viser at lillemann virker ;)

Hilsen oslogutten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naturlig reaksjon, det der. Særlig om man er ny i faget, og kanskje også særlig i begynnelsen av nye forhold.

Hvordan prøve å unngå det? Vel, prøve å ta det helt rolig og ikke tenke for mye på det, eller tenke på at man ikke skal tenke på det.

Om det vil fungere? Tja, det er jo mye psyke det går i, etter hvert går det opp for deg at kosing ikke nødvendigvis betyr noe mer, det handler ofte rett og slett om å få litt mer erfaring innabords.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...