DMN Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Heisan, fikk noen klær til jul av slektninger som var i USA. I New York har de en butikk som heter "abercrombie & fitch" nokså kjent. I denne butikken sprayer de en parfyme (som abercrombie & fitch produserer) på tøyet. Jeg kan enda lukte denne parfymen av tøyet (4 uker etter det ble kjøpt) og elsker denne parfymen. Jeg søker litt rundt og prøver å bestille den. Kan bestilles fra hjemmesiden den, men de sender ikke ut internasjonalt. Så jeg lurte på om noen vet om et sted på nettet hvor denne kan bestilles? Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Heisan, fikk noen klær til jul av slektninger som var i USA. I New York har de en butikk som heter "abercrombie & fitch" nokså kjent. I denne butikken sprayer de en parfyme (som abercrombie & fitch produserer) på tøyet. Jeg kan enda lukte denne parfymen av tøyet (4 uker etter det ble kjøpt) og elsker denne parfymen. Jeg søker litt rundt og prøver å bestille den. Kan bestilles fra hjemmesiden den, men de sender ikke ut internasjonalt. Så jeg lurte på om noen vet om et sted på nettet hvor denne kan bestilles? Abercrombie sender ihvertfall klær internasjonalt, har en venninne som har kjøpt klær på den offisielle hjemme sida demses.. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 "Contains alcohol, Made in the USA We apologize but we cannot ship Fragrances Internationally" Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan prøve å bruke jetcarrier. Blir nok en god del ekstra i frakt, men er parfymen god er det verd det. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Vurderer faktisk sterkt å bruke den der ja, takk for tipset Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du har jo slektninger - kan ikke de motta den og sende videre til deg? Regner med at det blir billigere enn å bruke JetCarrier. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Slektningene mine var bare på ferie i usa, de bor ikke der... Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 da har en butikk i London også..i tilfelle du skulle være i nærheten eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå