Gå til innhold

Parfyme - abercrombie & fitch


Anbefalte innlegg

Heisan, fikk noen klær til jul av slektninger som var i USA. I New York har de en butikk som heter "abercrombie & fitch" nokså kjent. I denne butikken sprayer de en parfyme (som abercrombie & fitch produserer) på tøyet. Jeg kan enda lukte denne parfymen av tøyet (4 uker etter det ble kjøpt) og elsker denne parfymen.

 

Jeg søker litt rundt og prøver å bestille den. Kan bestilles fra hjemmesiden den, men de sender ikke ut internasjonalt. Så jeg lurte på om noen vet om et sted på nettet hvor denne kan bestilles?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan, fikk noen klær til jul av slektninger som var i USA. I New York har de en butikk som heter "abercrombie & fitch" nokså kjent. I denne butikken sprayer de en parfyme (som abercrombie & fitch produserer) på tøyet. Jeg kan enda lukte denne parfymen av tøyet (4 uker etter det ble kjøpt) og elsker denne parfymen.

 

Jeg søker litt rundt og prøver å bestille den. Kan bestilles fra hjemmesiden den, men de sender ikke ut internasjonalt. Så jeg lurte på om noen vet om et sted på nettet hvor denne kan bestilles?

 

Abercrombie sender ihvertfall klær internasjonalt, har en venninne som har kjøpt klær på den offisielle hjemme sida demses..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...