Erixxn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! har hatt min Deathadder i snart 2 mnd nå å må si jeg er veldig fornøyd. men mens jeg spilte i natt merka jeg at sensitiviteten var veldig lav, prøvde å ordne det ingame men ingen reaksjon, så jeg gikk til windows hvor jeg fant ut at musa ikke fungerer i det hele tatt lengre + den lysende razerlogoen har slutta å lyse ( scrollen lyser fortsatt) . går inn på den razer config greia og den finner ikke musa lengre, har prøvd på annen pc og der fungerer det heller ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg får det samme av og til , trykker da på reset knappen under musa eller tar usb kontakten ut og inn. Musa trekker mere strøm en porten vil gi og selv har jeg fått tips om å laste ned nyeste drivere uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 resetknappen har ingen virkning. når jeg drar ut og inn musa får jeg beskjed om at windows ikke kjenner igjen enheten. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Her lukter det driverfeil. Lastet ned nyeste? evt den som ligger på cden. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 har gjordt det ja Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ny mus eller nytt hovedkort? Ikke sikker på hva som er billigst nå som du har Razer ^^ Om du ikke kan endre noe i usb portene i setup eller kanskje endre driverene for usb på hovedkortet så finnes det neppe mye annet å prøve. Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 om det er musa som er defekt kan jeg vel få igjen på garantien tenker jeg? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du en annen data du kan teste det på? evt ta den med til en kompis om du har noen i rimlig radius. Lenke til kommentar
XaWeR Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 om det er musa som er defekt kan jeg vel få igjen på garantien tenker jeg? forbrukerloven eller no: garanti på elartikler 2 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå