Oystein90 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har nå blitt ganske lei av en "knitre" lyd som kommer fra pcen. Har ikke peiling på hva det kan være. Noen andre som har en anelse? Eneste gangen den stopper er når jeg holder inn "av knappen" for å slå av. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg ble litt skremt da jeg så over kabinettet tidligere, for da jeg satte på dekslet igjen så hørte jeg skumle lyder. Det viste seg å være en strømledning som lå for nær en vifte og lagde lyder når vifta traff den. Det var skummelt for det hele hørtes nesten som en ødelagt harddisk. Jeg banna litt i starten før jeg fant ut av det Endret 7. januar 2008 av Decoman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det kan være PSUen som skaper dette, det skjedde med min også Endret 7. januar 2008 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 er det fra selve kabinettet eller høytalerne? Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 er det fra selve kabinettet eller høytalerne? Det kommer fra selve kabinettet.. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 ta en finger på viftene og stopp en og en.. hør når den slutter.. slutter den ikke så er det vel en harddisk Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 ta en finger på viftene og stopp en og en.. hør når den slutter.. slutter den ikke så er det vel en harddisk Skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå