Gå til innhold

mørke farger! codec problemer?

m0h0

Anbefalte innlegg

Disse bildene er tatt i windows mediaplayer. Det mørke er slik alle filmene jeg spiller ser ut, .wmv, .avi el DVD, både i MP, VLC osv. Det lyse har jeg skrudd opp kontrasten i photoshop for i det hele tatt kunne se noe. Noen som vet hva som gjør dette?

dark.jpgdark2.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Disse bildene er tatt i windows mediaplayer. Det mørke er slik alle filmene jeg spiller ser ut, .wmv, .avi el DVD, både i MP, VLC osv. Det lyse har jeg skrudd opp kontrasten i photoshop for i det hele tatt kunne se noe. Noen som vet hva som gjør dette?

Skjer dette på alle filmer?

kan godt hende at det er noe galt med filmen, er ofte slik med piratkopierte filmer...

EDIT: fjerna bilder...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Skjer dette på alle filmer?

kan godt hende at det er noe galt med filmen, er ofte slik med piratkopierte filmer...

EDIT: fjerna bilder...

Ja stemmer det, dette skjer på alle filmer. Piratkopierte filmer? Driver ikke med ulovlig piratkopiering ;)

Har prøvd med orginale DVD filmer også, akuratt det samme. Men såg etter jeg laget denne tråden at det er andre også som har fått samme problemet etter at dem har installert nye Nvidia drviverene. Tror jeg har samme problemet, siden jeg nylig oppdatere de driverene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...