Gjest anonymgutt17 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, jeg er gutt på 17 år som sliter litt med trang forhud. Den går ganske fint av i slapp tilstand, men det er litt verre under oppreising. Forhuden har gått av før under litt mer intens ronking enn vanelig, men det har ikke skjedd på en stund fordi jeg synes det er forferdelig vondt. Nå går den ikke av under oppreising uten makt som jeg ikke tør og tror jeg skal bruke, men jeg tror med litt "trening" at det forhåpentligvis kan fikses. Minste berøring er ikke noe godt, så det er her også spørsmålet kommer inn.. : Skal det virkelig gjøre så vondt å berøre, eller er det bare fordi jeg er vant til å ha på huden? Under ronking har jeg ingen problemer med å ha huden på, og derfor har det ikke beskymret meg så mye før nå som jeg har blitt såpass gammel. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har du lest denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=756497 Hvis noe gjør vondt hadde jeg tatt en tur til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå