Obscura Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Driver og finpusser pc oppsettet mitt som jeg skal bestille og kom idag forskrekket over at Tracer versjonen av Crucial Ballistix brikkene (2x1024mb kit pc8500) http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1791791 var utsolgt fra de nettbutikkene jeg hadde sett meg ut å bestille fra (Amentio og Meeter). Ubekreftet leveringsdato var 18 januar. Jeg surfet dermed litt rundt og fant ut at dette gjaldt for komplett og pcutstyr i tillegg (18jan). Er det slik at grossisten eller lagrene de ulike webshop'ene bestiller fra i mange tilfeller er de samme?? Hvis tilfelle, er det noen som har detaljkunnskap kring dette ? Synes det blir interessant ettersom den største svakheten (i mine øyne) til nettbutikker som er leveringstid avhenger jo nettopp av dette, og i mitt tilfelle, grossistens plassering i landet hvis jeg har forstått det riktig. Takker for svar. Endret 6. januar 2008 av Obscura Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ville uten tvil ha gått for disse. Lenke til kommentar
Obscura Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ville uten tvil ha gått for disse. hehe..mulig de nettopp ble borte Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Javisst det ble de.Dette var nok forrige ukestilbud på Komplett.Til opplysning kostet de kr 595,- 2x1gb pc8500 ballistix. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Både Meeter og Amentio er webmercs butikker som ikke har eget lager. Alle varer sendes direkte fra importør/Distributør som denne gangen er Norek/Komplett. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Både Meeter og Amentio er webmercs butikker som ikke har eget lager. Alle varer sendes direkte fra importør/Distributør som denne gangen er Norek/Komplett. Jess. Fikk nettopp pakke fra Amentio, egentlig fra Norek... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men pakken skal ikke først FRA Norek->Meeter->meg, men Norek->meg... ? Bestillte nettopp skjermkort fra Meeter fordi det var rundt 150kr billigere hos dem enn Komplett. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Men pakken skal ikke først FRA Norek->Meeter->meg, men Norek->meg... ? Bestillte nettopp skjermkort fra Meeter fordi det var rundt 150kr billigere hos dem enn Komplett. For meg gikk pakken direkte fra Norek til meg. Ville vært rart hvis pakken ble sendt først til trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå