kake_fisk Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 yay, klarte det, men nå kom det et nytt problem. jeg må nå trykke på "Assign a game or application to a local network device" jeg må skrive inn en ip adresse det står "Choose 'User-defined' in the device list and enter its IP address if the device you are looking for does not appear in the device list." Jeg har valgt user-defined, men hvilken ip adresse skal jeg skrive inn? lokal, external eller standard gateway? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 *legal bump jeg trenger bare hjelp med den siste tingen her så har jeg portforwarda... ...ingen som vet hvilken ip jeg skal skrive inn? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det er ipadressen du får frem ved 'ipconfig' dvs ikke gateway eller external. Det er forresten ikke farlig å prøve seg frem. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) jeg har prøvd litt, men det gikk ikke med den vanlige ip adressen... må ha gjort noe feil Endret 11. februar 2008 av kake_fisk Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg trenger en bump... siste post er fra 13/01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå