Gå til innhold

Hjelp til kostyme

riroil

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt invitert i 30-årsdag til svigerbroren min. I og for seg greit nok.

Men alle skal kle seg ut. For det første så hater jeg sånne ting (skjønner ikke hvorfor man må kle seg ut for å feste).

For det andre så har jeg vanvittig dårlig fantasi til slikt.

Derfor lurer jeg på om noen har noen tips til enkle kostymer?

Tenkte i verste fall å ta en tur innom Fretex og se hva jeg fant, men håpet å slippe det. Skal sammen med kona selvfølgelig og hun synes jo sånt er "bare gøy" Kanskje vi kan kle oss ut som noe som passer sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Supermann er alltid bra :D

Så også en video på tv for litt siden, noen som hadde kledd seg ut som "strekmenn". De hadde sorte drakter på seg og så hadde de neon-lys som var formet som en strekmann på seg. En "strek" til hvert bein, arm, hode osv, slik at når de beveget seg så det ut som om strekmannen gikk bortover! Men da bør det jo være mørkt i rommet, men det så sinnsykt bra ut :D

Fant ikke den videoen på nettet nå, men skal se om jeg finner den...

Edit:

Ikke den videoen jeg lette etter, men du ser poenget

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar
Kle deg ut som en pirat! Gå i leketøysbutikken og kjøp en piratpakke med sverd, lue og lapp for øyet. Og så finner du en hvit skjorte (gjerne trang og med høy krage) og så tar du på deg en svart vest.

eg støtta den!!!! :thumbup:

pirata er sexy :p

masse bedre en en latterlig supermann

Lenke til kommentar
La kona bestemme, så slår du to fluer i en smekk. =)

Jeg støtter dette forslaget. Ta den helt ut og la henne dra på butikken og plukke det ut for deg. Hvis du ikke er gnien kan du bare si at hun bestemmer, så betaler du. Da slipper du i tillegg unna shoppingen .

Faren ved dette er selvsagt at hun finner et helt latterlig kostyme til deg, men jeg nekter å vedkjenne den negative siden ved dette forslaget riktig enda . Kan jo hende hu har kul smak og finner et råbra kostyme til deg.. Eller det kan hende du blir gående med tights og slik... turtles eller robin hood :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...