Ethernet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei. Grunnet kneskade har jeg ikke fått trenet på et drøyt år. Skal straks opereres for dette, og jeg regner med å kunne starte opp med skikkelig trening igjen etter 4-5 uker. Derfor lurte jeg på alt egentlig Hvordan bør jeg legge opp kostholdet? Har lest en del på forumet altså. Hvordan bør jeg trene? Har for øyeblikket ikke mulighet til treningsstudio. Jeg har boksesekk og noen vekter. Hvor ofte bør jeg trene? Og evnt. Takker Endret 6. januar 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei. Grunnet kneskade har jeg ikke fått trenet på et drøyt år. Skal straks opereres for dette, og jeg regner med å kunne starte opp med skikkelig trening igjen etter 4-5 uker. Derfor lurte jeg på alt egentlig Hvordan bør jeg legge opp kostholdet? Har lest en del på forumet altså. Hvordan bør jeg trene? Har for øyeblikket ikke mulighet til treningsstudio. Jeg har boksesekk og noen vekter. Hvor ofte bør jeg trene? Og evnt. Takker Kommer jo helt ann på hvilke mål du har. Ønsker du å bli sterk, stor, en mann av utholdenhet?. Det spiller en stor rolle åssen du setter opp kostholdet i forhold til treningen din. Men siden du ikke har tilgang til treningsstudio, så er vel målet å komme i form, antar jeg? Så, hvis du sier litt mer spesifikt på hva du vil med treningen, hva du er villig til å gjøre, så er det letter for oss å svare deg Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Okei Ja, komme i form. Men jeg vil ikke si jeg er i dårlig form altså, løper til 5 på test på skolen. Jeg vil vel gjerne oppnå litt muskler og? Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Okei Ja, komme i form. Men jeg vil ikke si jeg er i dårlig form altså, løper til 5 på test på skolen. Jeg vil vel gjerne oppnå litt muskler og? Det blir litt vanskelig å oppnå muskler hvis du ikke har tilgang til gym. For det gjelder å ha progresjon, og du får ikke gjort alt med manualer. Eller, du får gjort ganske mye med manualer, men du får nok ikke nok belastning med mindre du har en del KG på manualene dine Har du det? http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Her har du en fin side over øvelser. Og se på de øvelsene hvor han bruker manualer. Litt vanskelig å legge opp en trening med manualer, hvis du kun har 20 til sammen, eller på hver. Du kan jo sjekke om du har noen billige treningsentre rundt i nærheten? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja. Kunne kanskje fått til SATS. Men om jeg betaler for 2 mnd, hvor mye vil jeg klare å "pumpe" da? hvor mange dager i uken bør jeg ta? Hvor stor forandring vil jeg merke på denne tiden? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Les RYP en gang eller to? Hopp over det med kosttilskudd så har du masse stoff om trening på norsk. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Les nutrition og training for newbies på t-nation.com. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja. Kunne kanskje fått til SATS. Men om jeg betaler for 2 mnd, hvor mye vil jeg klare å "pumpe" da? hvor mange dager i uken bør jeg ta? Hvor stor forandring vil jeg merke på denne tiden? Ikke allverdens med progresjon på 2 måneder. Men "nybegynner" pleier ofte å ha god progresjon i starten. Du burde lese på RYP som sagt, gjør grunnprogrammet. (kan bli vanskelig uten treningssenter tho..) Tren 3dager i uken. jogg litt, helst intervall trening. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, eller hvor lenge du har trent. Men du har allerede fått ganske bra svar så Du kan trene nesten alt med manualer som sagt, et par forslag: Biceps, Triceps, Skuldre, Nakke, Lats, vis du har benk kan du gjøre benk med manualer. Kan linke alle øvelsene når jeg kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå