Gå til innhold

Prisguiden (er det forskjellig innhold i pakken fra de forskjellige nettbutikkene?)

Anbefalte innlegg

Dette med at amobil.no har en prisguideover alle de forskjellige mobilene er veldig bra,

men jeg lurer på en ting.. Får man akkurat det samme i pakken uansett hvor man kjøper

mobilen, slik at det er bare prisen som er forskjell fra de forskjellige netthandlene, og ikke noe med innholdet man får med mobilen, og er i mobilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette med at amobil.no har en prisguideover alle de forskjellige mobilene er veldig bra,

men jeg lurer på en ting.. Får man akkurat det samme i pakken uansett hvor man kjøper

mobilen, slik at det er bare prisen som er forskjell fra de forskjellige netthandlene, og ikke noe med innholdet man får med mobilen, og er i mobilen?

Kjøpte en Samsung U700 fra MPX og fikk overraskende nok med et bluetooth handsfree. Så svaret er nei, det er ikke det samme i alle butikkene i alle tilfeller. Handsfree er ikke standard, så dette fulgte tydeligvis med som en bonus. Men da skal det også sies at jeg tror dette er et veldig spesielt tilfelle, og at du kan forvente deg samme pakke stortsett uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...