Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er redd for å opne alle portene, har jeg noe å frykte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen expert på dette området, men hadde selv samme problem tidligere. Har ADSL fra NGT og når jeg skulle logge meg inn på WinMX'en så ble det problemer.

Etter å ha stresset med å åpne porter i det mest teiteste opplegget jeg har sett i mitt liv så gjorde jeg kort prosess!

Disablet hele firewallen i ngt-ruteren! Ikke en eneste port var stengt :)

Installerte så Norton Internet Security og koblet meg opp. Fungerer som en drøm på Primary connection :D

Om dette var veldig sunt er en annen ting, men for min del så var det verd det. Kan forresten nevne at NIS har stoppet flere "angrep" siden da, så jeg anbefaler deg ihvertfall å kjøre slik programvare dersom du velger å åpne alle portene.

Har ennå ikke hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Jeg er ingen expert på dette området, men hadde selv samme problem tidligere. Har ADSL fra NGT og når jeg skulle logge meg inn på WinMX'en så ble det problemer.

Etter å ha stresset med å åpne porter i det mest teiteste opplegget jeg har sett i mitt liv så gjorde jeg kort prosess!

Disablet hele firewallen i ngt-ruteren! Ikke en eneste port var stengt :)

Installerte så Norton Internet Security og koblet meg opp. Fungerer som en drøm på Primary connection :D

Om dette var veldig sunt er en annen ting, men for min del så var det verd det. Kan forresten nevne at NIS har stoppet flere "angrep" siden da, så jeg anbefaler deg ihvertfall å kjøre slik programvare dersom du velger å åpne alle portene.  

Har ennå ikke hatt noen problemer.

tror dette er det greieste, åpne alt, få seg en brannmur software eller boks

Lenke til kommentar

kazaa er ok, men det vil ikke starte opp i det hele på denne pc en.

Heller ikke noe jeg kan gjøre med det.

Men det jeg lurer på er om jeg er i faresonen om eg opner alle porter og protokoller til winmx i zonealarm. Ikke til alt på pc en men kun til winmx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...