janken Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Winmx vil bare starte opp når jeg opner alle porter og protokoller. Det hjelper ikke med bare Tcp 6699 og Udp 6257. Har jeg noe å frykte om jeg opner opp alle porter? Elle er det noen som veit hvilke porter jeg skal opne! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Medmindre du kun er på i kortere tider av gangen vil jeg absolutt ikke anbefale deg å åpne alle portene.. Åpne kun de portene du absolutt har bruk for.. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 ikke frekt ment... men hva bruker du WinMx til? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ps, velg -secondary connections og -"unable to resice pacckets" på både Tcp connections og inn/Out Udp packets Så skulle det vel gå greit uten å måtte åpne noen porter. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er ingen expert på dette området, men hadde selv samme problem tidligere. Har ADSL fra NGT og når jeg skulle logge meg inn på WinMX'en så ble det problemer. Etter å ha stresset med å åpne porter i det mest teiteste opplegget jeg har sett i mitt liv så gjorde jeg kort prosess! Disablet hele firewallen i ngt-ruteren! Ikke en eneste port var stengt Installerte så Norton Internet Security og koblet meg opp. Fungerer som en drøm på Primary connection Om dette var veldig sunt er en annen ting, men for min del så var det verd det. Kan forresten nevne at NIS har stoppet flere "angrep" siden da, så jeg anbefaler deg ihvertfall å kjøre slik programvare dersom du velger å åpne alle portene. Har ennå ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg er ingen expert på dette området, men hadde selv samme problem tidligere. Har ADSL fra NGT og når jeg skulle logge meg inn på WinMX'en så ble det problemer. Etter å ha stresset med å åpne porter i det mest teiteste opplegget jeg har sett i mitt liv så gjorde jeg kort prosess! Disablet hele firewallen i ngt-ruteren! Ikke en eneste port var stengt Installerte så Norton Internet Security og koblet meg opp. Fungerer som en drøm på Primary connection Om dette var veldig sunt er en annen ting, men for min del så var det verd det. Kan forresten nevne at NIS har stoppet flere "angrep" siden da, så jeg anbefaler deg ihvertfall å kjøre slik programvare dersom du velger å åpne alle portene. Har ennå ikke hatt noen problemer. tror dette er det greieste, åpne alt, få seg en brannmur software eller boks Lenke til kommentar
janken Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 Winmx fungerer bare når jeg opner alle porter og protokoller for winmx i zonealarm. Men jeg opner jo bare portene til winmx, det er ikke til alt på pc en. Er det så gale da? Jeg har prøvd alt det andre men ingenting funger. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 En enkel løsning er å slutte å bruke winMX..... www.kazaalite.com Lenke til kommentar
janken Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 kazaa er ok, men det vil ikke starte opp i det hele på denne pc en. Heller ikke noe jeg kan gjøre med det. Men det jeg lurer på er om jeg er i faresonen om eg opner alle porter og protokoller til winmx i zonealarm. Ikke til alt på pc en men kun til winmx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå