Gå til innhold

one call - utsending av simkort ved nyregistrering?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Et par uker før jul bestilte jeg et onecall abonement og har enda ikke mottatt simkort. har heller ikke fått svar på henvendelse til kundesenter..

 

noen som vet omtrent hvor lang tid de bruker på å sende ut simkort?

 

 

Takker på forhånd for svar:)

 

mvh

Christer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tullball. De har alltid svart meg på mail etter max 2 dager og det lengste jeg har sittet i telefonkø er 2 min.

 

Hvis du ikke har hørt noe fra dem så er det nok skjedd en feil. Ring kundeservice og spør!

 

-snubbel

 

Vel, jeg har da ventet lengre på svar enn 2 minutter, men har alltid fått svar på mail etter maks 2 dager.

Lenke til kommentar
Tullball. De har alltid svart meg på mail etter max 2 dager og det lengste jeg har sittet i telefonkø er 2 min.

 

Hvis du ikke har hørt noe fra dem så er det nok skjedd en feil. Ring kundeservice og spør!

 

-snubbel

Hvis det er noe som er tullball er det den såkalte kundeservicen hos onecall. Historien er som følger:

 

Problemet mitt er det samme som for flere her: Mobilnummeret er portert, men intet SIM-kort er mottatt. (Hvis utsendelsesprosedyrene deres står i stil med resten, tviler jeg sterkt på at kortet i det hele tatt er sendt.)

 

Jeg sender de derfor en mail via kontaktskjemaet på kundesidene deres hvorpå jeg mottar et autogenerert svar som opplyser at jeg kan regne med at saken vil bli behandlet allerede om en uke :ohmy: .

 

Siden jeg nå er uten telefon er ikke dette helt tilfredsstillende. Da er det å ringe det de selv hevder er kundeservice. Jeg aner hva jeg har i vente, og blir vel i grunnen ikke overrasket over noe av det som skjer videre...

 

Først står jeg i kø i 20 min før de plutselig finner ut at de ikke har kapasitet til å svare meg og kaster meg ut. Etter å ha bannet lenge og vel ringer jeg igjen, nye 20 min i kø, men får nå snakket med en dame. Dessverre er alle systemer nede, så hun kan ikke svare på noe. Uforståelig nok klarer jeg å beherske meg og får faktisk fremlagt problemet mitt på en noenlunde høflig måte. Hun lover å gi meg en tilbakemelding senere. Har enda ikke hørt et ord fra henne.

 

Etter fjerde forsøk hos "kundeservice" klarer de omsider å sende meg et nytt kort, som ankom i dag. Jubel! Men guess what? Kortet er ikke brukendes før det er aktivert. Dette må gjøres ved å kontakte - ja nettopp - "kundeservice", som stenger kl 16.

 

Nå stod det i brevet med sim-kortet at jeg også kan kontakte dem via mail for aktivering, noe jeg har gjort. Har akkurat sjekket innboksen og jada - ganske riktig: Nytt autogenerert svar med behandlingstid 1 uke. MOAHAHAHAHA :dribble: .

 

Alle som måtte vurdere OneCall: SKYGG UNNA!!! Når de klarer å lage så mye krøll bare for noe så enkelt som et mobilabo tør jeg ikke tenke på hvordan tilstanden er for ip-telefoni og bredbånd, der folk erfaringsmessig har mye større behov for kundeservice. Stakkars arme sjeler...

Lenke til kommentar

pidhigh, om du har fått tilsendt pin-kode på mail så er sim-kortet allerede aktivert, det var vertfall mitt når jeg mottok det i dag. Meeen... enig med dere som sier at onecall aldri svarer på mail! Sendte vel 4 stk uten å få svar.. så brukte jeg det kontakt-skjemaet på web-siden, da svarte de endelig. Kjøper meg nok ny tlf snart, og bytter operatør..

Lenke til kommentar
Ikke noe pin på mail her. Dessuten står det uttrykkelig i brevet at "kundeservice" må kontaktes for aktivering.

 

For en vits av et selskap, sier jeg bare...

Ok.. Det samme sto i brevet jeg og fikk, men sim-kortet var aktivert. Du får ringe å mase i morgen tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...