Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på med kjæresten.

Gjest Guest_Tom_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tom_*

Heei.

jeg og kjæresten min har verdt i lag i snart 4månder. Når jeg er med att med henne, ser vi stort sett bare film, lager noe mat eller sitter i sofaen/senga å bare slapper av. Hva kan vi finne på, er 16 og 17 år.

Både i helger og etter skolen i ukedagene.

Og va bruker dere å gjør på måndes dagen deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel er jo forferdelig mye man kan finne på.

dere har vel f.eks forskjellige hobbyer , som kan intressere værandre.

Finne på noe romantiskt av og til , til henne.

Besøke andre venne par , eller venner generelt , egentlig er det bare dere selv som setter grenser til hva det er og finne på.

Kan si ærlig at det er kjedelig og sitte og se på film hele tia , er usosialt , og dere blir ikke spesielt bedre kjent med værandre. Gå ut på kafe , slapp av. Vær med værandre.

Lenke til kommentar

Gå turer, gjerne i nærområdet, byen, og slikt. Se i butikker, bare prate.

Hvis ikke kan du ta med henne på tur til eventuelt badeland / basseng, hvis du er glad i å bade ;) Dere kan også starte med felles aktiviteter, trening av forskjellig, kanskje ta et kurs sammen hvis det er noe som gir dere interesse. Ta en titt rundt deg, se hva som skjer, og om dere kan ta del i det.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å finne på noe med venner når man ikke har noen felles venner. Jeg og kjæresten har også lite å finne på. Det blir for det meste å se en eller annen film, ligge å snakke i sengen og kino en sjelden gang.

Vi har ikke brukt å gjøre noe på månedsdagene, men tenker på å gjøre noe på halvtårsdagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...