chaos king Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 halla folkens, i kveld sa tv'en min god kveld for siste gang, den sluknet etter ti år med trofast underholdning. Som den matrialisten jeg er, tenkte jeg automatisk, nei, nå må jeg kjøpe ny!. men så tenkte jeg på tv kort, men hva skal jeg da gjøre med wii'en min:S? Spørsmålet: kan jeg på en eller annen måte få komponent kabelen fra Wii'en min konvertert til en enkel hdmi kontakt, så konvertere til dvi for pc skjermer, også til vga (skjermen min er en litt eldre lcd...)? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nei, det går ikke. Det finnes skjermer med kompositt og komponent inngang (f.eks har Dell mange slike). Men overgang mellom komponent og VGA er ikke mulig, og konverter blir dyrt. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 finnes det noen tv kort med ingang for spillkonsoller da (en gul, rød, hvit)? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, TV kort skal ha kompositt inngang (gul). Rød og hvit kobles til lydkortet med overgang til minijack. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 kan du gi en link til en slik overgang for lyd inn til lydkortet? hvordan ser lyd inn inngangen på lydkortet ut? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Vær oppmerksom på at om du kobler den inn på et skjermkort/tv-kort kan en oppleve forsinkelse som er såpass stor at det blir uspillbart. Men siden du allerede har tv-kortet er det bare å prøve og se om det er en levelig løsning for deg. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 har ikke tv-kort, er på leting etter en løsning som fungerer for meg og wii'en min:S Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) er dette et fungerende alternativ? http://www.techlife.no/PartDetail.aspx?q=p...67;c:36138;r:pg Endret 7. januar 2008 av chaos king Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det ser vel ut som et bedre alternativ enn et TV kort. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Om du bare skal bruke den til wii kan du bruke en KVM switch. Finner de i prisguiden. Bruker en fra chlas olson selv, fungerer fint Bruker en vga kabel til XboX'n min, og regner med at wii har noe lignende som tilbehør? Endret 7. januar 2008 av XobiN Lenke til kommentar
rhym Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 http://wiinintendo.net/2007/10/31/vdigis-w...a-cable-review/ <- Hvis du klarer å få tak i denne så er vel det det beste. Er såvidt jeg vet den eneste D-Sub kabelen til Wii. Støtter kun 480p. Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 takker for svar, et av svarene ledet meg på vei til dette produktet:D her får du beste bilde wii'en kan gi (480p) til en billig penge, og det uten e masse bokser O.L. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ser ut til at den linken ikke fungerer, hva/hvor fant du kabelen du trenger? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 oj sorry, http://www.vdigi.com/index.php?page=shop.p...rt&Itemid=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå