mortengutt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Så jo "ok" ut den da. Ikke fått med meg alle specs ennå. Her Endret 6. januar 2008 av mortengutt Lenke til kommentar
SebastiAnn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja jeg syntes den så bra ut og kommer med mange fine funksjoner som jeg hadde likt. Jeg så den i artikkel på din side linky Lenke til kommentar
Sallypusen Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Så jo "ok" ut den da. Ikke fått med meg alle specs ennå. Her Er denne tilsalgs i norge nå? Lenke til kommentar
Sinderella Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Neimen, hvorfor i huleste kan ikke SE se å begynne med blitz på mobiler selv om de er en walkman, blir jo bare møkkabilder uten! Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan noen forklare meg hva SensMe™ er? Er listet opp på samme linje som Walkman, TrackID og shake controll så kan det være en Pandora-funksjon? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikkke SensMe™ den funksjonen som sorterer ut sangene dine til å matche humøret ditt? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er ikkke SensMe™ den funksjonen som sorterer ut sangene dine til å matche humøret ditt?Ahh, den funksjonen der du "fargelegger" sanger og kan spille av sanger i en farge.. Trodde SensMe var noe nytt og spennende. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som vet noe om ca pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå