Tigerhawk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Datamaskinen skal brukes til spill som Crysis (som kan ytes på det beste) og CS 1.6. Den skal også brukes til normale ting. Fint om den er ganske stillegående. Siden jeg ikke er så villig til å betale så mye for en pc, blir det noe sånt ca. 8000kr. Ikke noe skjerm, mus eller tastatur, det har jeg fra før av. Maskinen skal nok ikke overklokkes, har aldri gjort det før. Jeg skal ha Intel prosessor. Jeg tenkte det hadde vært greit om jeg kunne fått tak i delene fra Netshop eller Komplett. (jeg kan få tak i det billigere der) Mvh Emil Lenke til kommentar
mesha Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg anbefaler dette oppsettet. Som du ser er delene fra Komplett og grunnen til jeg har valgt de er fordi Komplett er svært seriøse og leverer varer til tider. (Personlig erfaring) Ojsann my bad..trykk på bilde for større Endret 7. januar 2008 av mesha Lenke til kommentar
Tigerhawk Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg anbefaler dette oppsettet. Som du ser er delene fra Komplett og grunnen til jeg har valgt de er fordi Komplett er svært seriøse og leverer varer til tider. (Personlig erfaring) Jeg kan ikke se bilde, det er så lite. Gi meg en link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå