Luke Lovegroove Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Min IIYAMA Prolite 4315 17" lcd skjerm slår seg av og på hele tiden. Bildet vises i 1 sekund, så slår den seg av og på igjen. Bildet vises på nytt i 1 sekund, før den slår seg av og på igjen osv osv. Jeg antar det er noe gale med strømforsyningen, men er det noe jeg kan gjøre? Tips/triks? Eller må den leveres inn? Takker for svar. Lars Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor gammel er skjermen? Har du angrefrist/garanti/reklamasjon? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde samme problemet med en Viewsonic 17", gav opp.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har ikke Iiyama byttegaranti? De hadde i alle fall det da jeg kjøpte. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor gammel er skjermen?Har du angrefrist/garanti/reklamasjon? Tror den er ca 2 år gammel. Får vel undersøke om det er noe garanti Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis skjermen er under 5 år så kan du benytte deg av reklamasjonsretten. På ting som er ment å vare i vesentlig lenger enn to år (f.eks. PC-skjermer) er det 5 års reklamasjonsrett. Angrefrist som ble nevnt ovenfor er bare tull i dette tilfellet, angrefristen gjelder i 14 dager fra man mottar varen ved fjernsalg eller salg utenfor fast utsalgssted, og kan ikke benyttes for å returnere vare med feil og mangler, for dette har man reklamasjonsretten. Garanti er også stort sett bare fjas, de fleste som snakker om garanti i Norge mener egentlig reklamasjonsretten. Mange produsenter operer med internasjonale garantier, men i Norge er hovedsaklig reklamasjonsretten man skal benytte seg av. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Så vidt jeg vet har Iiyama en spesiell garanti som gjør at du får ny skjerm på stedet innen 3 år. Dette kan ha forandret seg så sjekk hva som gjelder for din monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå