htapio Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har et omtrent ubrukt Fuji GW690 som ligger og støver ned.....har ikke hatt hjerte til å kvitte meg med det. Hva tror dere er en realistisk salgspris for kameraet i disse dager?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Spørs hvilket objektiv som er montert på det, og hvor mange ruller det er unna obligatorisk tune-up, men jeg mener de lå på ca 500 pund i en bruktsjappe i London, noe som skulle tilsi at du kan gjøre regning med ca 3-5 tusen for det på privatsalg. Om du finner en kjøper da. Kan godt hende du må sette ned prisen nå i disse digitale dager. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Igjen vil jeg henvise til Antonio Stasi i Bergen. Jeg er ganske sikker på at han har et slik selv, og jeg vet han har omsatt i alle fall et par av dem. Stilige kameraer. Hvor mange er det som vet at det er Fuji som produserer H2-optikken til Hasselblad? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvor mange er det som vet at det er Fuji som produserer H2-optikken til Hasselblad? Jeg! Fuji lager svært god optikk. Har selv en 250mm Fuji til storformat, ekstremt bra objektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå