namco Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du har kansje lyst på ein RapidShare Konto ect. ? Men har ikkje kort til og betale eller ikkje har så mykje pengar! No skal eg vise deg kordan du tjenar pengar gratis til din PayPal Konto Gratis! Vi startar med att du lagar deg ein PayPal Premier Account. Besøk PayPal.com 1. Trykk Sign up! Det er gratis.. 2. Velg Norway, som du ser på bildet! 3. Velg Premier Account. Trykk Continue etter du har krysset av Premier Account! 4. Velg kva brukernavn og passord du skal ha og vidare nedover! Trykk Sign up heilt nede på sida etter det. 5. Trykk Cancel. 6. Trykk Continue. Husk og Confirm PayPal Accounten din. Du får email etter att du har registrert deg ferdig. Då begyner vi med og tjene gratis Pengar. Vi brukar Bux. Bux er ei nettside der du får pengar for pr. Ads du klikkar på tilsamen når du har fått 10$ Blir det Cashout! Og du får pengane rett over til PayPal Accounten din! 8-) Denne tjenesten er også Gratis! For og besøke Bux! Klikk HER! 1. Trykk Register. Ikkje Login. Husk og bruk Refferal ID: Namco! Som Takk! 2. Register deg! Trykk Register etter det igjen! No startar du med og tjene pengar! Husk att du får CashOut når du har minst 10$! Trykk Surf Ads etter att du har logget deg inn på Bux sin nettside! Enjoy! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Refferal-links er ikke tillatt her og en URL har dermed blitt fjernet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ting som virker for gode til å være sant er som regel det. Ikke at jeg har kjennskap til akkurat dette, men tipper at du tjener at vi gjør det her? Lenke til kommentar
axelpaxel Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ting som virker for gode til å være sant er som regel det.Ikke at jeg har kjennskap til akkurat dette, men tipper at du tjener at vi gjør det her? haha. tenkte på det jeg og. virker litt for godt til å være sant. er nok bare han her som tjener på dettan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå