Anders Moen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei Noen som har noen forslag på hvordan jeg kan tjene 4-500 kroner kjapt? Takker for forslag! Edit: Det her er vel riktig posta..? Endret 6. januar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Barnevakt, snømåking, rydding/vasking... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer ann på hva du definerer som kjapt. Jeg lurer på det samme. Hvordan kan jeg tjene 5-7000 på 3-4 måneder? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Takk for tips Nora (regner med at det er ditt navn?) JFM: Hadde vært fint helst innen lørdag...så kanskje jeg har noe å fly hvis det blir noe flyging til helga Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det var billig flytimer du. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Ok...det er bare en slik shockflyer laget i depron. Bare noe smågreier, driver å bygger større saker Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg lurer på det samme. Hvordan kan jeg tjene 5-7000 på 3-4 måneder? Det var da et høyt mål..... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg lurer på det samme. Hvordan kan jeg tjene 5-7000 på 3-4 måneder? Det var da et høyt mål..... Har lyst på ny PC Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg snakker mange språk... Uansett, Skaff deg en jobb, så tjener du de pengene der kvikt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Har allerede skaffet meg sommer jobb . På samme plass som jeg hadde jobb sommeren 2007. Der tjente jeg ca 30.000. Pengene bruke jeg på moped og moped-lappen. Mutter'n har gitt beskjed at jeg ikke får kjøpe data for pengene jeg kommer til å tjene i den jobben til sommeren. Må nemelig flytte på hybel for å fortsette utdanninga da. Da sier det seg selv at jeg må skaffe pengene på annen måte. Btw: Er bare 16år (snart 17) Jeg snakker mange språk... Hva mener du med det? Endret 7. januar 2008 av JFM Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jobbing er ikke forbeholdt sommeren. Jeg er sytten, dagen i dag foreløp seg, som et eksempel, slik; 07:15 buss til skolen 14:30 ferdig på skolen 15:00 begynne på jobb 21:00 ferdig på jobb Det blir fort penger av det. Endret 7. januar 2008 av Godseieren Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har skaffa meg en jobb, men jeg slutta i den her om dagen, siden jeg rett og slett må ha en pause fra forpliktelser o.l. Bare en sånn liten jobb som barnevakt funker jo helt fint, pleier å gjøre det for naboungene en del. Problemet der er at jeg bare får penger innimellom, siden jeg er barnevakt for dem en del, og da pleier det ikke være mer enn 200,- (og det er for opp til 2-3 mnd liksom) Så det blir nok ikke akkurat det jeg skal satse på til lørdagen, hvis ikke dem spør om jeg kan sitte 2-4 timer (el. mer), spesielt om natta..da pleier jeg å få med en gang om jeg ikke husker helt feil (er en stund siden jeg gjorde akkurat det) Men uansett, jeg får måke litt snø da Hvis det fortsetter å snø sånn som det gjør og har gjort de 2 siste dagene elns, så skulle det fort være 2-3 hundre kroner vil jeg tro...hvis ikke folk rekker å gjøre det før jeg står opp da hehe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Driver ikke du og mekker websider da? Kan da lett tjene noen penger på det. Kommunesidene er ofte helt elendige rundt om i landet, samt alltids noen butikker som trenger oppfriskede hjemmesider. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Driver ikke du og mekker websider da? Kan da lett tjene noen penger på det. Kommunesidene er ofte helt elendige rundt om i landet, samt alltids noen butikker som trenger oppfriskede hjemmesider. Er nok vanskeleg å få ein slik jobb som mindreårig. Greit nok at ein er flink, men så har du dei trangsynte folka som ikkje vil "ansette" med mindre ein har skjegg og/eller 5årig utdanning Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Driver ikke du og mekker websider da? Kan da lett tjene noen penger på det. Kommunesidene er ofte helt elendige rundt om i landet, samt alltids noen butikker som trenger oppfriskede hjemmesider. Det stemmer, men dessverre så stemmer det aspic sier også i mange tilfeller. Selvfølgelig, hvis jeg hadde giddi å spurt litt mer enn jeg faktisk gjør, så hadde jeg sikkert fått noe mer å gjøre innen webdesign (liker best programmerings-biten i PHP og MySQL, men......) Men nå er det en del snø ute, får måke bort det som er (eller iallfall det jeg rekker på 10 min for jeg skal bort) så får jeg kreve penger av foreldrene mine for det haha Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ikke nødvendigvis. Kommer an på hva du gjør ut av det. Klarer du ta et hardt tak i balla, vise deg voksen og seriøs, så tror ikke jeg det er noe problem. Eventuelt kan du bare ringe dem og presentere deg, trenger ikke oppgi alder. Du kan (hvis du vil). Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Jaja, sånn sett funker det, men Men jeg måkte det som var, og så kom mora mi hjem - ja jeg får i hvert fall litt for det hehe + at jeg fant en 200-lapp på rommet mitt i stad, så da har jeg egentlig halvparten Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Penger er alltid greit å ha, ikke bare nå til helga. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Om en kommer over bilulykker, branner osv.. Ta bilde. Send til lokalavisen på det stedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå