^fmj Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ser nå at når jeg huker av for "utvid osv" og trykker bruk så blir det ikke utvidet. Windows finner tydeligvis ikke skjermen da. Har ATI mobile X1400 har vært inne på avanserte innstillinger og blant annet trykket på: "detect displays", men det er ingen respons. Er det ikke samme opplegget med dvi - hdmi og s-video - s-video? Har nå prøvd med DVI til Hdmi på en annen skjerm og da kom bildet automatisk. Tips til innstillinger jeg kan forsøke på den andre skjermen? Endret 13. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg får bare farger over s-vidjo på nyere tv-er. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis ikke scart kontakten har støtte for s-video, blir bildet svart-hvitt. Det er ikke alltid at alle scart kontaktene har støtte for s-video. Har du prøvd alle kontaktene? Eller så annbefaler jeg sterkt å bruke HDMI/DVI, VGA eller komponent istedenfor hvis du har mulighet til det. De gir veldig mye bedre bilde enn s-video. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Har en DVI til HDMI kabel, men den fungerer ikke overhodet. Første gangen jeg bruker en slik kabel med en laptop, kan det være at jeg har oversett noe obvious? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Du får altså ikke noe signal med HDMI? Har du valgt å utvide skrivebordet til TVen i skjerminnstillinger? Endret 6. januar 2008 av trygveaa Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ser nå at når jeg huker av for "utvid osv" og trykker bruk så blir det ikke utvidet. Windows finner tydeligvis ikke skjermen da. Har ATI mobile X1400 har vært inne på avanserte innstillinger og blant annet trykket på: "detect displays", men det er ingen respons. Endret 6. januar 2008 av ^fmj Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Har nå prøvd med DVI til Hdmi på en annen skjerm og da kom bildet automatisk. Tips til innstillinger jeg kan forsøke på den andre skjermen? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det pleier å være en "AV" knapp på fjernkontrollen som skifter mellom de forskjellige inngangene på TVen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå