Hagr Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! Dette er kort og godt en tråd hvor du kan laste opp bilder av hybelen din, så man kan dele erfaringer ang. plass osv. Håper å se mange fine hybler her Harald Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Min hybel før jeg flytta inn! Skal prøve å få tatt noen når jeg drar tilbake (må bare rydde litt først) Bor på Steinan studentby i Trondheim, 19 kvadrat, 12 nede og 7 oppe (hems / soverom / nerderom) Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kopiert fra Nerdebula-tråden Min studenthybel: Kult med en center og 2 bakhøytalere forran Ellers er kjøkkenet helt greit,og badet ganske pen.Muligens resten kommer da Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ser bra ut dette, Hansy CV Ingen fler her som vil vise fram hybelen sin da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ja ja, her er hybelen min da. 25 kvadrat på Guldbergaunet Studentboliger @ Steinkjer. Oppholdsrom (stue + soverom): Kunst på veggene: Kjøkken: Kjøleskapsinnhold: Bad: Endret 24. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Platespiller, X-box, veggpryd og et velfylt kjøleskap, se det var en skikkelig hybel Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skal det være, så skal det være. Den kommer til å bli enda mer oppfylt etter som våren kommer. Ny stol, ny seng (den jeg har nå er en vond sovesofa og det hjelper ikke med ekstra madrass og watt-teppe og god knows what), 32" flat-TV, Wii og ei hylle over PCen som skal fylles med DVDer sånn at jeg får plass til flere bøker og kan fylle CD-skapet som platespilleren står på med LPer Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 HVOR får jeg kjøpt den? :O Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 http://collectibles.listings.ebay.com/Coca...ListingItemList Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kjøpte min på en Coca-Cola-sjappe i Vegas. Eneste stedet jeg fant cola. Alt anna var pepsi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå