DanielvanSand Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Harald Kloser - The Day After Tomorrow håper jeg faller i smak, siden du sier filmmusikk faller i smak. Endret 7. januar 2008 av Dalh Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ser Chicane - Offshore er nevnt, men jeg ville heller prioritert Chicane - Saltwater. Teksten består også av eldgamle irske fraser, noe jeg tror du vil finne avslappende. Skulle nevne den, men glemte det. CJ Stone mix av den er teh shit. Og hvordan kunne jeg glemme Somewhere Over The Rainbow? Ellers kan du prøve Guns n' Roses - Patience og November Rain. Omg, hater lydkvaliteten på YouTube. Plystringa på Patience høres helt jævlig ut :/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg slår til med fire følgende sanger: Ion - Learpholl Ion - Believe Anathema - Violence Anathema - Hindsight Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hardcore lax'ing instrumentaler (i forbindelese med soundtracks osv:) Warren Ellis & Nick Cave - The Assasination Of Jesse James (album) Hans Zimmer's sanger til American Beauty og Black Hawk Down (album) Thomas Newman - Shawshank Redemption (album) Soulsavers - Ask The Dust (en enkelt sang) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Sjekk ut denne tråden: Tips til deilig avslappende musikk? Takk for svar og bra link, men jeg ser etter noe enda mer avslappende. Noe ala Era f.eks. Er glad i Irsk og Gregoriansk (selv om det kanskje ikke finnes så mye Irsk innen sjangeren jeg leter etter) Det er ingen begrensning for hvilken grad av avslappenhet i den tråden Sapphire56 lenker til. Det er mye bedre å få samlet all anbefaling av rolig og avslappende musikk i én tråd, hvor likesinnede kan diskutere sammen uten å måtte forholde seg til et lappeteppe av tråder med "avslappet" eller liknende i navnet. Denne stenges ettersom det ikke var noen grunn til å ikke ta debatten og anbefalingene i den andre tråden i utgangspunktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg