Simenrf Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei jeg bestilte en PC 28 Desember og da var dette det skjermkortet jeg ville ha. Det var 6-8+ på lager, husker ikke helt, men når jeg oppgraderte siden etter jeg bestilte så var det 4+ på lager. Og nå er den ikke på lager, de kommer ikke før 2 Februar. Men har det skjermkortet kommet med i min bestilling? Slik at de har på en måte tatt det inn i PCen min? Hvis dere skjønner hva jeg mener. Eller har de bare sendt til de som har bestilt skjermkortet uten PC? Ordrestatus står fortsatt som åpen. Og de svarer ikke på mail! Endret 6. januar 2008 av Simenrf Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis statusen er åpen så vil jeg tro at den ikke er behandlet og at du må vente til 2. februar. Grunnen til at de ikke svarer på mail er fordi det er søndag idag ... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så fort de får inn en ordere på ett produkt, så blir det lagt inn en reservasjon på det produktet, og det vil trekkes fra den eksisterende lagerbeholdningen. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 daah, det er helg, bedriften jobber ikke nødvendigvis i helge, og hvorfor har du tre tråder om dette? Leser du ikke hva folk skriver til deg i de to andre? Og igjen; hvorfor har du ikke ringt dem? Hvis alt er så kritisk som du får det til å virke, så setter du deg ned og ringer dem, spørr dem om det er mulig å endre eller når den er forventet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Godt spørsmål til vanlige forumbrukere og du vil tydeligvis at vi skal gjette. Jeg gjetter... NEI! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja ring dem, det er det beste! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det holder med en tråd hvor du påpeker Komplett.nos leveringstid.. Ta videre diskusjon i denne tråden, slik at vi slipper 3 parallelle diskusjoner rundt dette; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885358 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg