Gjest member-97590 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Pasta Carbonara må da vere enkelt for en student? Ikkje så dyrt heller. Kjøp inn litt spagetti, og en pose med Toro Carbonanasaus. Fantastisk godt! Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Fiskepinner med potetstappe. Kjøp XP fiskepinner. 30 til 15 kr. Holder til 3 middager. Kjempegodt! Hadde det i dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg er ikke en stor fan av oppvask i hverdagen. Du kan prøve og se hvordan du liker 'Rett i koppen' og slikt, feks nudler og pasta. Du trenger bare og koke vann og helle oppi, ingen oppvask, ikke så dyrt. Mange varianter så du ikke blir lei så fort. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vent til det blir tilbud på kjøttdeig hos matbutikkene. Så kjøper du jævlig mye kjøttdeig og hiver i fryseren. Så kjøper du spaghetti (9,90 for 500g Sopps, kanskje enda billigere for first price) og en 3 pakning Toro spaghettisaus (eller andre, men Toro smaker best). I tilfelle du ikke vet hvordan det lages (står på sauspakka også) Kok ønsket mengde spaghetti med litt salt i ca. 14-15 minutter Steik 400g kjøttdeig i steikpanna, tilsett posens innhold og 4 dl vann, la det småkoke til sausen er god og tjukk (ca. 6-7 min) Sil spaghettien, ta litt smør i og legg spaghettien tilbake i kjelen. Så kan du spise og kose deg. Restene blander du sammen i stekepanna, setter i kjøleskapet og spiser til middag dagen etter. Funker bra både å varme opp i stekepanne og i mikrobølgeovn Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mitt tips; les gjennom tråden Billig mat for en fattig student. Den er på 13 sider så langt, og omfatter nøyaktig det samme som du tar opp på nytt i denne. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Rata101: Denne tråden er opprinnelig fra 2008, hvis du ikke har lagt merke til det. Men du har rett i at det er bedre å bruke den nye, aktive tråden. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg