Talker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det ser ut til å ha blitt et problem mellom AVG antivirus, og Outlook Express her. Når E-mail scanninga er aktivert, så får ikke Outlook kontakt med email serveren. Men når jeg slår av, så fungerer det som før. Merer å huske at denne kombinasjonen har fungert før, så vet ikke hva som gjør dette. Feilmeldingen jeg får er følgende: "Serveren svarte med en feilmelding. Konto: 'pop.sucom.no', Server: 'pop.sucom.no', Protokoll: POP3, Svar fra server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 0x800CCC90, Feilkode: 0x800CCC90" Hva skal jeg gjøre med dette? Bare si ifra om jeg skal oppgi noe spesiell informasjon. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det ser ut til å ha blitt et problem mellom AVG antivirus, og Outlook Express her. Når E-mail scanninga er aktivert, så får ikke Outlook kontakt med email serveren. Men når jeg slår av, så fungerer det som før. Merer å huske at denne kombinasjonen har fungert før, så vet ikke hva som gjør dette. Feilmeldingen jeg får er følgende: "Serveren svarte med en feilmelding. Konto: 'pop.sucom.no', Server: 'pop.sucom.no', Protokoll: POP3, Svar fra server: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 0x800CCC90, Feilkode: 0x800CCC90" Hva skal jeg gjøre med dette? Bare si ifra om jeg skal oppgi noe spesiell informasjon. Hva slags brannmur har du? Har du Zonealarm kan du prøve å gi internettillatelse til "AVGEMC.EXE", evt. skru av "Mail safe". Lenke til kommentar
Talker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Husker ikke i farten om det er noen tredjeparts brannmur på denne PC-en. Skal sjekke. Mailsafe på AVG eller Zonealarm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå