arnold_layne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg er på utkikk etter en eller annen beskyttelse til iPod touch som også beskytter skjermen. Hvis det går an å bruke skjermen mens beskyttelsen er på er det en bonus. Den bør helst være så lite klumpete som mulig. Filofaksløsningene er i utgangspunktet litt for store. Pris spiller ingen rolle. Forslag? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg er på utkikk etter en eller annen beskyttelse til iPod touch som også beskytter skjermen. Hvis det går an å bruke skjermen mens beskyttelsen er på er det en bonus. Den bør helst være så lite klumpete som mulig. Filofaksløsningene er i utgangspunktet litt for store. Pris spiller ingen rolle. Forslag? invisibleShield er nok det beste! http://www.shieldzone.com/ Men dessverre er de bare i US :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 De shipper til Norge også da.. så jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 hvor mye kommer den på alt i alt? med frakt og toll. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Koster ikke penger å tolle den, koster bare 134 kr. (over 200 kroner, så må du betale toll) Frakten er gratis. Må vente 3 uker. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Denne ser interessant ut. Noen som har erfaringer? - Er den lett å få på uten bobler/skjevheter? - Er den mulig å få av igjen på et senere tidspunkt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) http://www.shieldzone.com/movie/index.html Etter videoen å dømme BØR det gå ann å fjerne den senere og så sette på igjen så lenge du har mer igjen på den sprute flaska Endret 6. januar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) «- Er den lett å få på uten bobler/skjevheter?» Det er lett å fjerne bobler. Det kan vere litt styr å sette den på, men bare du er litt tolmodig så går det greit. «- Er den mulig å få av igjen på et senere tidspunkt?» Eg har ikkje prøvd dette sjølv, men det skal visstnok ikkje vere noko problem. edit: Det kan vere verdt å merke seg at innhaldet i den flaska stort sett bare er vatn. Så går du tom kan du bare ta litt vatn frå springen. Endret 6. januar 2008 av ttt Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Takk for svar. Hva er det beste alternativet hvis jeg skal ha en mer konvensjonell case i silikon eller plastikk? Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Finnes det ingen norske nettsider som selger slik beskyttelse? Skulle hatt til Ipod Touch og Ipod Classic 80GB. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg har kjøp meg en liten beskyttelsesveske til min touch. Det er en slags lommebok, med lokk. På lokket så er det magnet slik at man lett kan ta den opp, og få frem den nydelige skjermen! Sort skinn, og god kvalitet. Kan finne den linken til han jeg kjøpte den av på ebay, han selger masse ipod utstyr. Bestilte den på torsdag fikk den på mandag, så rask levering. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Tror jeg har funnet den jeg går for: http://www.sfbags.com/products/ipodsuedeja...suedejacket.htm Tynn nok til at den ikke tar noe ekstra plass i lommen og i tillegg lett å ta av og på slik at jeg kan touche direkte på skjermen (uten plast imellom). Den koster bare $9! Problemet er bare at jeg må betale $25 i frakt.... Noen som vet om et tilsvarende produkt som selges i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå