Gizmooo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Mulig jeg er stokk dum, men dette er problemet: Spillet har jo som kjent minneblokker som man går inn på og spiller fra. Dette systemet skjønner jeg meg ikke helt på... Jeg har tilgang til blokk t.o.m #4, men uansett hvilken jeg går inn på av #1 #2 #3 eller #4 og velger en "session", enten om den er hvit, blå eller svart, så står det complete, "do you want to replay?"... Uansett hvilke jeg tar, så ender jeg opp med å gjøre de samme tingene og drepe de samme folkene om og om igjen. Noen som kan hjelpe meg på rett kjøl? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Om du tar replay, så tar du hele skjiten på nytt. Du kan f.eks gå tilbake til en tidligere Memory Block, for så å ta alt av objectives ( Save Citizen osvosvosv ). Skjønner ? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det er noe jævla dritt. Om du vil gå tilbake å redde citizens, må du uannsett høre det gnålet til den gamlingen i Masayef - for å så ri til en av byene. Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Det er noe jævla dritt. Om du vil gå tilbake å redde citizens, må du uannsett høre det gnålet til den gamlingen i Masayef - for å så ri til en av byene. Agreed, spillet er og blir en flopp egentlig Endret 7. januar 2008 av Oakis Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jepp, typisk Ubisoft. Det eneste bra de kan lage er Tom Clancy. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dårlig løsning det ja. Men at spillet er flopp er jo så langt fra sannheten som det er mulig komme. Det er de velkjente feilene som har vært diskutert til døde, men spillet i seg selv syntes jeg var underholdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå