Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Her er enda en tråd om mine modtbydelige mat-eksperimenter. Jeg tenkte at saftis med melk ville smake det samme som vanilje-is. Haha der tok jeg feil så jeg helte melk oppi formen og lot den fryse. Idag var den klar, og jeg kunne smake på saftmelk-isen min Egentlig luktet den ganske godt, men fy *** så stygt det smakte! Æsj. Kan ikke beskrive hvordan smaken var, men det var på en måte som sur melk blandet med Cola-båttnsleivj. (Det nederste i flaska hvis du har drukket av flaska). Endret 7. januar 2008 av Touch of Red Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva var det du blanda? Melk og cola eller bare melk? Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Bare melk, men det smakte faktisk cola uten kullsyre med spyttsmak. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) For et latterlig forsøk, jeg synes ikke melk er noe å rope hurra for engang i vanlig form, kan ikke tenke meg at frosset melk er noe bedre. Prøv med fløte neste gang! Endret 6. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Fløte kunne kanskje smakt bedre... Men jeg gjør disse forsøkene for moroskyld Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Bland litt vaniljesukker i fløten også. Er ikke så rart at det ikke smakte vanilje akkurat. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Melk med isbiter må også prøves! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Prøv fløte, ja. Eller gå enda litt lenger. Pisk fløten og tilsett sukker, vaniljesukker og egg. Da snakker vi snart vaniljeis her. Og den er GOD. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå