tOmma- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hehe, jeg lo meg skakk. Lurer på når neste morsomme tråd kommer, altså.. Sånne skikkelig morsomme :!: Vi har jo alltid denne her. Jeg liker den i alle fall, fikk tårer i øynene av den første gangen jeg leste den :!: hahahah faen meg det værste jeg har lest *lol*. Snakk om å studere penisen!! Hvordan i huleste greier man å få en isoporpenis i øyet? Muligens under sexundervisningen på skolen elns, vil jeg tro En litt overivrig medelev med en isoporpenis i hånda... ja, mulighetene er endeløse Edit: nei, jeg har ikke lest den tråden, og gidder ikke gjøre det heller, så bær over med meg. Endret 7. januar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
dask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 haha genial tråd.. too bad den var fake da >< Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 haha genial tråd.. too bad den var fake da >< hehe Hadde kanskje litt trist om den hadde vært real Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde det vært ekte, så er det jo ikke trist for denne ungguten. Han fikk jo sove mens han hadde sex! Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde det vært ekte, så er det jo ikke trist for denne ungguten. Han fikk jo sove mens han hadde sex! Og det er jo faktisk mulig de klinte villt...hvem vet? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hehe og da han (eller hun, hvem vet) ble våt på kuken. Det er ganske bra setning! Lo så jeg måtte ta en timeout når noen linket til "støyende harddisk"-tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå