Haglo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, jeg leter nå etter den beryktede tråden av en stakkars døv gutt som skal ha sex med sin kjærste innen 2 uker. Skal vise den til en kompis, men jeg finner den ikke! Har søkt lenge:p Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 "Døv sex site:diskusjon.no" @ Google.com Her, kanskje? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Legendarisk tråd, enkelt og greit. Får meg fortsatt til å le av grunner jeg ikke forstår. Fin tråd å fiske opp igjen nå og da. Må forøvrig få lov til å presisere at det er tråden som helhet jeg ler av, ikke brukeren. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Legendarisk tråd, enkelt og greit. Får meg fortsatt til å le av grunner jeg ikke forstår. Fin tråd å fiske opp igjen nå og da. Må forøvrig få lov til å presisere at det er tråden som helhet jeg ler av, ikke brukeren. Jeg ler meg skakk jeg * Men er alt kødd, bortsett fra at han er døv osv? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kjenner fyren, og jeg tror ikke at det var tull. Møtte ham for noen uker siden, og kommenterte den tråden. Han ble bare sprutrød og ville ikke snakke om det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noe av det beste er svaret til Jarmo helt i starten av tråden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Plutselig 9 brukere som leste den tråden. Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Kjenner fyren, og jeg tror ikke at det var tull. Møtte ham for noen uker siden, og kommenterte den tråden. Han ble bare sprutrød og ville ikke snakke om det. Dritbra! Jeg trudde helt seriøst at ting var sant. *FølerMegDum* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjenner fyren, og jeg tror ikke at det var tull. Møtte ham for noen uker siden, og kommenterte den tråden. Han ble bare sprutrød og ville ikke snakke om det. Dritbra! Jeg trudde helt seriøst at ting var sant. *FølerMegDum* Gjør det du skal nå. Har du penger? har 20 spenn nå, så vi kan kjøpe food nå til storefri:p Whatever makes you happy Ork off topic da, din tard Og btw, du missforsto igjen. Det var seriøst. du som er tarden her:p Hehe, okai Har kort (y) Off topic kan man gjøre et annet sted. Jeg personlig syns det er dårlig at folk skal le av en sånn person. Bare et tips til Haglo neste gang han skal poste. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Haha, den threaden er legendarisk... Lest hele minst 4-5 ganger og ler like godt hver gang Quote jarmo: "Gratulerer, hva heter han?" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Æsj jeg blir kvalm av å lese den tråden jeg. Fikk ekle bilder i hodet mitt. Så ikke humoren i det. Var ganske tragisk egentlig. hehe Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har slettet noen meningsløse off-topic innlegg her, dropp slikt i fremtiden. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Den tråden er en av de beste på forumet... "Mulig vi kline vilt, hvem vet?" :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 haha, ja, husker godt den.. ^^ Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Tru det eller ei, denne personen er faktisk broren til Woll Og det er ikke kødd engang! altså; "@lex" som kommenterte ovenfor her Endret 7. januar 2008 av Haglo Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tru det eller ei, denne personen er faktisk broren til Woll Og det er ikke kødd engang! altså; "@lex" som kommenterte ovenfor her Skule gjerne sett at Woll sier dette selv. Har vanskelig for å tro dette men. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Legendarisk tråd, rett og slett. En av de beste på forumet... QUOTE (HalTan @ 13/01/2004 : 23:46) Har HUN PENIS? Han har blitt lurt Jeg ler meg i hjel Endret 7. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Haglo Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Legendarisk tråd, rett og slett. En av de beste på forumet... QUOTE (HalTan @ 13/01/2004 : 23:46) Har HUN PENIS? Han har blitt lurt Jeg ler meg i hjel Hehe, jeg lo meg skakk. Lurer på når neste morsomme tråd kommer, altså.. Sånne skikkelig morsomme :!: Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hehe, jeg lo meg skakk. Lurer på når neste morsomme tråd kommer, altså.. Sånne skikkelig morsomme :!: Vi har jo alltid denne her. Jeg liker den i alle fall, fikk tårer i øynene av den første gangen jeg leste den :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hehe, jeg lo meg skakk. Lurer på når neste morsomme tråd kommer, altså.. Sånne skikkelig morsomme :!: Vi har jo alltid denne her. Jeg liker den i alle fall, fikk tårer i øynene av den første gangen jeg leste den :!: hahahah faen meg det værste jeg har lest *lol*. Snakk om å studere penisen!! Hvordan i huleste greier man å få en isoporpenis i øyet? Endret 7. januar 2008 av Marialn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå