Gå til innhold

Hjelp! Lyden forsvinner i vegas platinum edition.

Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt meg vegas platinum edition og det er en ting jeg ikke får til.

Når jeg drar inn filmer på tidslinja som er lengre enn 10 minutter forsvinner lyden etter bare noen minutter. Men lyden forsvinner bare på de filmene som er DV og som jeg har laget med windows movie maker.. Dette skjer også i "Dvd architect studio 4.5".

Jeg har lagt ved beskjeden jeg får hver gang dette skjer. (Jeg skjønner ingenting av hva som står der)

Kan noen hjelpe meg? vær så snill!

sony_problemer.bmp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettop kjøpt meg vegas platinum edition og det er en ting jeg ikke får til.

Når jeg drar inn filmer på tidslinja som er lengre enn 10 minutter forsvinner lyden etter bare noen minutter. Men lyden forsvinner bare på de filmene som er DV og som jeg har laget med windows movie maker.. Dette skjer også i "Dvd architect studio 4.5".

Jeg har lagt ved beskjeden jeg får hver gang dette skjer. (Jeg skjønner ingenting av hva som står der)

Får akkurat det samme problemet. Har sendt mail til Sony, men har ikke fått noe svar enda.

Ganske dårlig, må levere filmen på skolen innen onsdag. Ellers blir det karakteren 1. Så jeg håper noen har svaret på dette. Hadde en tråd om dette her, men jeg fikk ikke noe svar.

Endret av Howen
Lenke til kommentar

Får akkurat det samme problemet. Har sendt mail til Sony, men har ikke fått noe svar enda.

Ganske dårlig, må levere filmen på skolen innen onsdag. Ellers blir det karakteren 1. Så jeg håper noen har svaret på dette. Hadde en tråd om dette her, men jeg fikk ikke noe svar.

Har enda ikke fått noe svar fra Sony, men jeg klarte å løse det selv ved å dele opp filmen på 10minutter opp i 10 deler.

Fremgangsmetode slik jeg gjorde det:

1. Importer filmen til data slik at du har en filmfil.

2. Importer filmen inn i WMM og klipp den så klippene ikke overstiger ett minutt.

3. Deretter importer inn i Sony Vegas og rediger der.

Problemet forårsakes av at en god slant med videoredigeringsprogram er ganske kresne når det gjelder Lyd-format.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...