Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Back in black Back in black, I hit the sack, I've been too long, I'm glad to be back Yes I'm let loose from the noose, That's kept me hangin' about I been livin like a star 'cause it's gettin' me high, Forget the hearse, 'cause I never die I got nine lives, cat's eyes abusing every one of them and running wild [Chorus] 'Cause I'm back! Yes, I'm back! Well, I'm back! Yes, I'm back! Well, I'm baaack, baaack... Well, I'm back in black, Yes, I'm back in black! Back in a band,i got Cadillac, Number one with a bullet, I'm a power pack Yes I'm in a band with a gang, they gotta catch me if they want me to hang 'Cause I'm back on the track and I'm beatin' the flack, Nobody's gonna get me on another rap So look at me now, I'm just a makin' my pay, Don't try to push your luck, just get outta my way [Chorus] 'Cause I'm back! Yes, I'm back! Well, I'm back! Yeah, I'm back! Well, I'm baaack, baaack... Well, I'm back in black, Yes, I'm back in black! Let's go! [solo] [Chorus] Well, I'm back! Yes, I'm back! Well, I'm back! Yes, I'm back! Well, I'm baaack, baaack... Well, I'm back in black, Yes, I'm back in black-ow! Aww yeah! Let's go! Keep on goin'! Yeah yeah! Yeah... aww yeah yeah! Here we go! [Chorus] Well, I'm baaack... (I'm back!) Baaack... (Well, I'm back!) Baaack... (I'm back!) Baaack... (I'm back!) Baaack... (I'm back!) Baaack... Yes, back in black, Yes, I'm back in black... Yes I'm back! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Uhm velkommen tilbake ? Hva ble du banna for xD? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Velkommen tilbake Mr. Olsen. Vi har savnet deg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Velkommen tilbake. Hvordan og hvor lenge har du vært banned? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Velkommen tilbake. Hvordan og hvor lenge har du vært banned? 5 uker, 2 på grunn av at det rabla for meg da noen påsto noe som var totalt galt, og 3 på grunn av kontoen til brodern. (Samme IP er noe dritt) Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jess da har jeg noen å stalke igjen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jess da har jeg noen å stalke igjen Forfølge meg? Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet hvilken shell-stasjon du jobber på. Også hvordan stua og kjøkkenet ser ut Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vet hvilken shell-stasjon du jobber på. Også hvordan stua og kjøkkenet ser ut WTF?!?!?!?!?!?!?! Bor på Tiller? Haha! Creepy! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Yay! Velkommen tilbake Takk! Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bor verken på Tiller eller i Trondheim. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bor verken på Tiller eller i Trondheim. Du har sett bilder jeg har postet på forumet med noe HDR greier, + at jeg har sagt hvor jeg jobber. Men jeg kjønte ikke den dere stalkinga. Du bor i Namsos, det vet jeg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg er fra Norge det vet jeg o.O! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Mee to! Creeepy!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå