Gå til innhold

Problemer med GH3 Gitar

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg startet opp GH3 første gangen og prøvde en sang med gitaren, var noe galt. Den gikk ikke ann å spille den gule noten. Det gikk an å trykke ned knappen, men det ble ikke registrert på skjermen.

Men da jeg restartet 360'en, så virket den igjen. Men allerede neste dag ble det problemer igjen. Jeg gjorde det samme, restartet 360 og så virket den igjen.

Dette skjedde i noen dager fremover, før det klikka helt. Den virket ikke. Det hjalp heller ikke å restarte boxen.sånn var den i noen dager, så jeg hadde tenkt å bytte den deer jeg kjøpte den(EB Games).Men før jeg stakk for å bytte den, så prøvde jeg den en gang til og da virket den helt fint resten av dagen/natten. Men så kom problemene til bake dagen etter. Men så fant jeg ut at jeg måtte presse halsen på gitaren inn mot kroppen på gitaren. Nå for tiden er den så jævlig ustabil.

Og jeg må holde halsen på plass for at den skla virke.Det er vel ikke sånn den skal være. Er det noen som har erfaring med dette?

-yekcoh

Endret av yekcoh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trenger tips. Skal jeg sende den til MS eller gå til EB Games?

Som de fleste vet er "halsen" mulig å ta av. Den mister ofte kontakten med resten av gitaren.. (litt dårlig egentlig)

Dytt den inn i gitaren igjen. Da vil det fungere..

Lenke til kommentar

Det du har fått er en feilvare. Jeg fikk det akkurat samme problemet da jeg fikk min. Jeg gikk og byttet min hos Spaceworld og fikk en ny. Denne gangen satt halsen som støpt. Viss halsen din går an å dra en til to mm ut og inn. Altså den virker litt løs, så er det bar å gå å bytte. Den skal sitte bom fast og ikke være mulig å dra hverken ut eller inn (utenom viss du skulle bruke rå makt og ødelegge den da :p)

Gå og bytt den. Den skal ikke være sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...