Tobias Abrahamsen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Svinepelz: Det koster å være kar. Hva kom frakta på? 19 kroner, hehe. En venninne av samboeren tar med pakken fra Sverige (skal hit likevel), de sender ellers ikke til Norge. Filler'n også! Jeg var inne på en deilig gurmetsjokoladeside Sverige, handle og styrte, men når jeg skulle betale kom det fram at de ikke leverte til Norge! Hvor i granskogen må vi bestille våre gurmetsjokolader? BTW, her er "tidssløseren": http://www.chokladshopen.com/index.php Tobias Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Samme side som Svinepelz bestilte fra. Har selv hatt lyst til å bestille derifra ... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Eg bur på ein gard, der me har omlag 6 tonn sjokolade i store gjødselsekkar, som me gjer til kyrene Får det for 50 øre pr kilo Endret 12. juli 2008 av Zapticon Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvor i granskogen må vi bestille våre gurmetsjokolader? Mitt beste tips er www.seventypercent.com - de har en velutstyrt nettbutikk, et godt forum og en mengde ratings av kjente og ukjente sjokolademerker. Jeg har selv bestilt derfra, eneste problemet er vel tollen. Lenke til kommentar
Tobias Abrahamsen Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eg bur på ein gard, der me har omlag 6 tonn sjokolade i store gjødselsekkar, som me gjer til kyrene Får det for 50 øre pr kilo Nå skjønner jeg hvorfor kuer er så søte ... Tobias Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Eg bur på ein gard, der me har omlag 6 tonn sjokolade i store gjødselsekkar, som me gjer til kyrene Får det for 50 øre pr kilo Nå skjønner jeg hvorfor kuer er så søte ... Tobias Dei er ikkje søte, men me får sjokolademjølk ut av dei då Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Husker jeg likte Hobby som guttunge. Selges den fortsatt i butikkene? Hva syns folk her om den? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Amador sjokoladen. Hvor kan jeg få tak i denne? Kan den bestilles fra det store utlandet eller tåler den ikke alle dagene i diverse kjøretøyer? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Husker jeg likte Hobby som guttunge. Selges den fortsatt i butikkene? Hva syns folk her om den? Hobby selger de overalt. Den er ganske god. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Amador sjokoladen. Hvor kan jeg få tak i denne? Kan den bestilles fra det store utlandet eller tåler den ikke alle dagene i diverse kjøretøyer? Om du tenker på Amedei så kan du bestille den fra seventypercent.com, men pass på tollgrensa, det blir fort en dyr fornøyelse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Husker jeg likte Hobby som guttunge. Selges den fortsatt i butikkene? Hva syns folk her om den? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Japp ble mye bedre for... øhm tja, fem-seks-sju år siden, da de la seg tettere opptil Mars i smak og konsistens. Før det var den for seig. Det er fortsatt ikke blant mine favoritter, da kjøper jeg heller en Hobby Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Desse har eg fått sansen for: Smash, daim og heilt vanleg mjølkesjokolade! Yummy! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det normalt å spise sjokolade hver dag? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva som er normalt og ikke er vel ikke så godt å si. Jeg vet om folk som spiser sjokolade hver dag, og jeg vet om folk som ikke gjør det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det normalt å spise sjokolade hver dag? Spørs om du er jente eller ikke det Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det normalt å spise sjokolade hver dag? Spørs om du er jente eller ikke det Jeg er jente! Og jeg spiser sjokolade hver dag. Hva med dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Nei, du er avhengig. Endret 20. juli 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kunne nok ha spist sjokolade hver dag, men forsøker å begrense meg. Fra nyttår til påske så spiste jeg ikke noe sjokolade, utenom noe Domori engang iblant. Mmm! Domori! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå