Gå til innhold

Den lille tråden for sjokolade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hrmf... Vi fikk ikke lage sjokolade da jeg var på Freia. Men nå er jo det 10 år siden også, så det er kanskje noe de har begynt med senere. (Usj, jeg begynner å bli gammel).

Når det er sagt så har nok favorittsjokoladen variert en del opp gjennom årene. Kvikk Lunsj var jo en slager da man var liten og ble slept med på skitur. Så erindrer jeg noen år hvor Stratos dominerte, for ikke å snakke om Freia Helnøtt. Nå går det mye i Freia Melkesjokolade, men jeg klarer ikke lenger en hel 200g plate uten å føle at jeg har spist for mye. (Et godt tegn kanskje) Sper på med litt mørk sjokolade innimellom for å variere litt.

 

Ellers ser jeg at det ikke er noen som har nevnt sjokoladefontener her ennå. Kanskje ikke noe spesielt på smak, men det er et artig innslag dersom man arrangerer en større fest som konfirmasjon eller bryllup.

(Og det blir nesten som å få sjokoladen rennende ut fra en kran, Loveless)

Endret av Llandari
Lenke til kommentar

Sjokolade fontene er utrolig digg!

Hadde det til konfen. Is og frukt biter rundt som man kunne dyppe de så de ble gjennomvåte av sjokolade. Varm, men ikke glodvarm helt nydelig temperatur, dempet av kald vaniljeis. Må prøves :)

 

Altså streit freia melkesjokoladen er dessidert uten tvil! Den beste. Waltersmandler er også digg

 

Utsolgt mange steder rundt omkring, litt vansklig å få tak i. Har alle byttet eller?

Endret av greveen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Smash? Bare "alright"? Jeg kan ikke kjøpe det av hensyn til min egen helse. Én bit blir til hundrevis av biter.

 

Hehe. Sjokoladen er veldig god, mens selve posen med bitene i er jeg ingen stor tilhenger av. Det er mersmak av både sjokoladen og bitene, men synes det er litt for lite sjokolade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...