Nesa_til_Nuffene Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Håper di lager kjempe giga pose med Pops. Di er for små di posene som er nå. 1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trådens feinschmeckere bør notere seg at Gutta på Haugen nå selger sjokolade fra italienske Amedei. Jeg gikk ut fra butikken for en ukes tid siden med et bredt smil om munnen og en bunke melkesjokolader under armen (verdens beste melkesjokolade, uten tvil). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gud jeg har lyst på sjokolade. Finnes det noen plass man kan bestille gratis smaksprøver eller noe? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva med å bare kjøpe seg en sjokolade? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Trådens feinschmeckere bør notere seg at Gutta på Haugen nå selger sjokolade fra italienske Amedei. Jeg gikk ut fra butikken for en ukes tid siden med et bredt smil om munnen og en bunke melkesjokolader under armen (verdens beste melkesjokolade, uten tvil). Da blir det hovedmålet for neste Oslotur! Endelig! 1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Merk at utvalget var litt labert. De selger melkesjokoladen, den hvite (Toscano White?) og Toscano Black, dvs. den minst eksklusive 70-prosenteren til Amedei. Klassikere som Porcelana, No. 9 og Chuao var ikke å finne i hyllene da jeg var der i alle fall. Det hadde vært herlig å ha fullsortimentet til Amedei, som er fullt av godbiter (masse single origin-plater, bl.a. den herlige Madagascaren). Det de selger er imidlertid bra - melkesjokoladen er som sagt verdens beste, den hvite er sublim, og Toscano Black er en veldig god generisk mørk sjokolade. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Noen som har smakt Stratos Boble med karamell? Det smaker himmelsk! Edit: Denne tråden trenger litt liv igjen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Noen som har smakt änglamark økologiske sjokoladen fra Coop? Den er sinnsykt god for prisen, jeg pleier å kjøpe den lyse med Karamell/havsalt. Smelter på tungen, har ikke prøvd den svarte enda. Men det lover veldig godt. Ligger på nivå med Lindt og mye bedre enn Freia Premium som jeg synes er helt elendig. Endret 3. oktober 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Freia Premium smaker fryktelig! Og er ikke Freia Premium kun mørk sjokolade? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Freia Premium smaker fryktelig! Og er ikke Freia Premium kun mørk sjokolade? Jo mørk og litt marsipan etc masse rart, men smaker forferdelig. Tenkte mer på som Spesialsjokolade, og til 19kr plata så er Coop Änglamark et funn. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, jeg syntes ikke noe om sjokoladen jeg heller... Jeg liker i og grunn ikke spesial sjokolader i det hele tatt Men jeg savner Yade!! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja, jeg syntes ikke noe om sjokoladen jeg heller... Jeg liker i og grunn ikke spesial sjokolader i det hele tatt Men jeg savner Yade!! :(Y Coop sjokoladen minner faktisk litt om Yade, men Coop sjokoladen er bedre... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei, jeg syntes at Yade var desidert best og er ikke den Coop sjokoladen mørk? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Nei, jeg syntes at Yade var desidert best og er ikke den Coop sjokoladen mørk? En lys med karamell og havsalt og en mørk... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den lyse høres god ut. Må prøves Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den lyse høres god ut. Må prøves Den er god, kjøper alltid den når jeg er på Coop... Føler at jeg slipper å betale for en Lindt.... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Da skal jeg sannelig prøve den å se hva jeg syntes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå