nybb Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Noen som noen gang har smakt denne? Helt fantastisk! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Det smaker bedre om man smører sjokade og peanøttsmør på en brødskive. Mykt, fett, og sjokoladen de bruker er heller ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Har det kommet en ny sjokoladeplate fra Freia som heter "Walters chili" eller noe? Hørte noe rykter om det... Hvor kan den eventuelt kjøpes? Endret 27. januar 2011 av Kranjcar Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har faktisk denne liggende i en pose foran meg. Kjøpte den på REMA 1000. 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har faktisk denne liggende i en pose foran meg. Kjøpte den på REMA 1000. Then REMA it is! Har ikke sett den på Kiwi... Da drar jeg innom REMA 1000 i morra! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tror det pleier å komme inn nye varer til butikkene 1. februar og 1. september, så den dukker gjerne opp overalt etter det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Walters No 156 er veldig god. Fin-fine pekannøtter, og passe med chili (dvs. ikke for mye, slik det ofte blir). Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes den nye konfekten til Freias Kong Haakon er god. Noen av konfektene er også håndlagede. De ser så fristende ut, med nøtter på toppen av sjokoladene. Den lille esken til ca50 kr er et kupp. Da blir det heller ikke så mange biter, er et pluss det også. Blir en sånn til helgen, må ha noe til cognac og kaffe på Fredag. Skal prøve Walters 156 eller hva den het også. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aha, noe nytt, fra Minde Sjokolade... Falt for fristelsen av å prøve en. Eksklusiv sjokoladeplate til kaffen i sorte og lyse brikker. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Synes også Ferrero Rocher er gode så jeg kjøpte en eske med fire slike sjokolader, skal dele den med lillesøster tror jeg.. og litt kvalitetswhisky, hun liker god whisky hun også... Ellers ble det en liten eske Kong Haakon, de nye bitene er helt nydelige så om du ikke har prøvd den på noen år så råder jeg til å prøve en liten eske.. De er heller ikke så dyre, og inneholder ikke så ille mange biter. Jeg skal ikke spise alt på engang... Men det blir nok noen biter etter desserten til kaffen og cognacen. God helg folkens... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Walters No 156 var faktisk ikke så ille, selv om jeg foretrekker andre sjokolader. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har det kommet en ny sjokoladeplate fra Freia som heter "Walters chili" eller noe? Hørte noe rykter om det... Hvor kan den eventuelt kjøpes? HOLY SHIT. Må tråle butikkene etter denne i morra. Og jeg som har ambisjoner om å kutte ut all sjokolade som ikke er Fairtrade... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har det kommet en ny sjokoladeplate fra Freia som heter "Walters chili" eller noe? Hørte noe rykter om det... Hvor kan den eventuelt kjøpes? HOLY SHIT. Må tråle butikkene etter denne i morra. Og jeg som har ambisjoner om å kutte ut all sjokolade som ikke er Fairtrade... Var på nippet til å kjøpe en selv, men den var litt for stor synes jeg... medregnet den andre sjokoladen jeg har kjøpt. Hører den skal være veldig god, de har den over alt Kiwi, Rema, osv osv Blir kanskje en plate neste helg.. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Den nye Mindesjokoladen gir jeg tommelen ned. Så jævla ordinær og undermiddels... Blir ikke gjenkjøp, kunne likegodt kjøpt en kokesjokolade.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Blir litt skremt av sjokoladeappetiten min iblant. En hel boks Ferrero Rocher går fort unna med en kopp kaffe attåt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hahaha. Herlig! Jeg fant akkurat ei monstereske med Ferrero Rocher i kommoden min, hadde kjøpt den som en backup-julegave i tilfelle det var noen jeg hadde glemt. O lykke! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har samme eske/boks/brett, kall det hva du vil, liggenes her. Kosta tretten franc i Sveits. Prisen her i Nooooreg for samme produkt er forsmedelig for sjokoladeelskeren. Minste varianten med tolv kuler koster fem/seks franc. Burlesk billig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fun fact. Mannen på Walters-sjokoladen er faren til en kollega. Ellers har jeg marsipangriser med sjokoladetrekk i kjøleskapet fra i jul. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Oooh, ouch. Jaja, money well spent uansett. Håper jeg. Vi pusser opp her, og når vi er slitne og står med pussestøv opp til albuene blir plutselig alt som inneholder kakao og sukker helt sykt forlokkende, så den kommer godt med nå. @Slimda: Åååh, kult! Når jeg blir generalsekretær i FN skal jeg sørge for å ha fjeset mitt printa på alle sjokolader i hele verden. Endret 6. februar 2011 av Lemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå