Liberalistiske Samebror Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"? Ica inne på Torget Vest fant jeg Sjokoladeprinsen Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"? Ica inne på Torget Vest fant jeg Sjokoladeprinsen Takk for tips! Men argh, da må man jo betale for parkering. Sjokoladen er dyr nok fra før av. Og Slemmestad blir nok i overkant langt. Si fra hvis dere finner den noen andre steder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Chuck Norris trenger ikke den slags (dvs weed)..... Det er ikke nok med et glass melk eller 2 til frokost for den karen , han drikker likegodt kua helt tom.....and thats no small feat ! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"? Trudde alle ICA og Meny butikker solgte den jeg. Det gjør de hvertfall her i Vestfold. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg kjøpte den selv i en Menybutikk i Oslo i går. Var veldig godt, selv den uten tilsatt sukker. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 oooh har de BESTE trøflene fra La Praline å kose meg med, mørk deilig sjokolade med chillismak Det nest beste nå som Freia har sluttet å lage Nonstopsjokoladen liksom! 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) oooh har de BESTE trøflene fra La Praline å kose meg med, mørk deilig sjokolade med chillismak Det nest beste nå som Freia har sluttet å lage Nonstopsjokoladen liksom! Åh, fy faen. Ja! Endret 29. oktober 2010 av Zerda Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trøflene? I min lille by finnes de bare på en liten delikatesseforretning som heter Den Gode Smak, såvidt jeg vet. Men de er vel verdt å parkere bil i sentrum halv to på lørdag ettermiddag for, just sayin'! (Og jeg kan ikke lukeparkering engang...) Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Trøflene? I min lille by finnes de bare på en liten delikatesseforretning som heter Den Gode Smak, såvidt jeg vet. Men de er vel verdt å parkere bil i sentrum halv to på lørdag ettermiddag for, just sayin'! (Og jeg kan ikke lukeparkering engang...) Det sier litt om denne sjokoladedelikatessen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før, den er jo himmelsk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg kjøper trøflene i en kaffebutikk på senteret. Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Stratos kosepose er nammi ^^ Bergenemelk fra nidar (UTEN nøtter) er himmelsk Freia melkesjokolade...finner ikke ord som beskriver den en gang, det nærmeste jeg finner er vel PERFEKT Jeg mener det, sjokolade fungerer som rus ( ikke at jeg har prøvd narkotika altså) å burde nesten hvert ulovlig, eller hvertfall reseptbalagt som en slags lykkepille. Hvor mye sjokolade hadde du / dere klart å spist på en time ? Å hva er det meste du har spist av sjokolade på en dag ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 På en time kunne jeg lett gomlet i meg et par - tre 200 grams plater om jeg virkelig ville. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Stine: Den minnet meg om denne: http://www.vivani.de/P_Tafeln_Cappuccino_e.html Veldig god. Ellers koser jeg meg nå med Melkedrøm med krokan, krem og karamellsaus. Veldig god! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Tabris: Får man den i Norge? Har ikke sett den før. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du kan bestille den på www.kinsarvik.no. Ellers kommer det an på hvor i landet du bor, jeg har sett den på Helgø Matsenter og det økologiske gårdsutsalget på Ullandhaug i Stavanger. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ellers koser jeg meg nå med Melkedrøm med krokan, krem og karamellsaus. Veldig god! Enig, den er nydelig - og antakeligvis det nærmeste jeg noen gang kommer min barndoms drøm: Soho. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror at både Ritter og Milka har yoghurtsjokolader, så du bør kunne komme nærmere Soho enn Melkedrøm Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Åååååh, Melkedrøm <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå