wingeer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Jeg synes i hvertfall (med min utrente gane) at vi slår ganske mange andre akkurat på sjokoladefronten. ... Og nettopp i premisset ligger grunnen til en logisk feilslutning. Endret 5. oktober 2010 av wingeer Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Alle ja? Nånei, det blir å ta i. Som wingeer sier, er min smak langtfra sofistikert nok til å kunne bedømme det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå fikk jeg _sykt_ lyst på Nonstop. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg er faktisk enig med Makhshava og nybb her. Jeg har smakt utallige sjokoladetyper i alle slags former, smaker og typer. Jeg tror jeg bare kan komme på 1 sjokolade som er like god/bedre enn Freia, selv om de er forskjellige på mange måter. Det er ikke nødvendigvis slik at dyrere sjokolade=bedre smak, og selvfølgelig er det mye smak og behag i bildet. inb4 Valrhona og Amedei, jeg synes ikke det var så godt :/ Om du synes Freia sin melkesjokolade er bedre enn Amedei sin, så er alt håp ute Valrhona sin kan jeg gå med på ikke er så ekstremt fantastisk (den med 40% kakao er imidlertid mye bedre enn den med 30%), men Amedei sin lyseblå er perfekt. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg har en kamerat som bor i England og som av og til sender meg engelsk snop (og jeg sender norsk snop tilbake). Har dere noen tips om gode, engelske sjokolader jeg kan be ham sende meg? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Uff, nei, den er fullstendig uspiselig. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Enig, med Tabris. Ekkel smak på den Lenke til kommentar
surtei Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Er utveklslingsstudent i England, og må si livet blir ikke bedre enn som det er no, ligger i sengen og spiser FREIA melkesjokolade og drikker iskald melk.. livet <3 Lenke til kommentar
surtei Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 kompis kom over med brunost, sjokolade og snus. Gotta love him Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heldige faen. Btw. I Usa er det "big deal" om noen snuser, mens alle røyker weed Lenke til kommentar
surtei Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 men så vet jo de fleste at amerikanere er noe for seg då mye rart der nede Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"? Endret 26. oktober 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Appelsinsjokoladen så jeg i butikkene idag Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Noen i Drammen som veit hvor man kan få tak i den nye sjokoladen til "Sjokoladeprinsen"? Sunkost på Rortunet (Slemmestad) blir nok det nærmeste, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå