nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, for alt jeg vet kan du jo ha dårlig smak. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Here we go again.. Heia Amedei! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Here we go again.. Heia Amedei! Håhå! Do want! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Valrhona Jivara med pekannøtter er veeldig god! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Sjokolade er godt. Merket har ikke SÅ mye betydning, bare det er søtt og klissete, når jeg tenker meg om. Gjerne dyppet i kaffe (som helles ut etter bruk, inge nliker vel kaffe), og nytt heeelt alene, uten at man må dele med noen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Merker har MYE betydning; Freia. Kaffe(den skal selvsagt drikkes) og Freia melkesjokolade = Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Typisk mann. Og vanedyr. Som gode sjokoladeelskere burde vi prøve nye ting, hele tiden, for å få større bredde i smaksreportoaret vårt når det gjelder god sjokolade. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Aldri nye ting! Er du gal! Kommer aldri til å bli noe som smaker bedre enn Freia melkesjokolade! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Typisk mann. Og vanedyr. Som gode sjokoladeelskere burde vi prøve nye ting, hele tiden, for å få større bredde i smaksreportoaret vårt når det gjelder god sjokolade. Korrekt. Det finnes så mye mer enn f.eks Freia. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Prøv ut melkesjokolade fra Valrhona eller Amedei før du kommer med så bastante uttalelser. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg blir trist om hjertet. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Så dere tror virkelig at jeg ikke har smakt andre sjokoladetyper? Skulle tro jeg har spist alle sjokoladetyper det er mulig å få tak på i Norge, pluss en haug med utenlandsk sjokolade. Min konklusjon er at Freia smaker best. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg har vært både i Egypt, Italia, Tyskland og England. Og på min ville sjokoladeferd har jeg aldri smakt noe som ligner Freia. Har spist alt ifra sjokolader pakket inn i sølvpapir og sjokolader pakket inn u gullfargede emballasjer, uten at jeg husker navn. Så ikke kom å si at jeg ikke har prøvd, gjelder sikkert Makhshava også.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg er faktisk enig med Makhshava og nybb her. Jeg har smakt utallige sjokoladetyper i alle slags former, smaker og typer. Jeg tror jeg bare kan komme på 1 sjokolade som er like god/bedre enn Freia, selv om de er forskjellige på mange måter. Det er ikke nødvendigvis slik at dyrere sjokolade=bedre smak, og selvfølgelig er det mye smak og behag i bildet. inb4 Valrhona og Amedei, jeg synes ikke det var så godt :/ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Men når det er sagt: det eneste Freia virkelig slår alle andre på, er melkejokoladen( og Lohengrin), men er det snakk om annen type sjokolade kan andre merker være på samme høyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå