Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Godiva er tingen. Kjøper det når anledningen byr på det. Hvor får man kjøpt det=P? Aldri hørt om den sjokoladen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Etter det jeg har fortsått er Godiva en belgisk sjokolade (?). Nok en eksklusiv vare. Jeg er ikke helt sikker på hvor man får tak i dem, men har hørt at de har det på tax free. Så der kan nok Haute couture være til mer hjelp enn meg. Godiva Godiva info Endret 20. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. Endret 20. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ferrero Rocher er ganske god. Her om dagen så prøvde jeg Yade Trippelsjokolade den var skikkelig god. Kommer til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Godiva fåes kjøpt på de fleste internasjonale flyplassene, og i et utvalg butikker i Belgia og resten av verden. Er i Belgia ofte nok, så jeg kjøper da En liten endring: Ja, det er en belgisk "chocolatier" Endret 20. januar 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. Nei men har du sett Magnus her også ja:P, hihi, men jeg har ikke smakt ferrero rocher Magnus hvor kjøper man den? Men du burde ikke spise så mye av den da gutt:P! Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. Nei men har du sett Magnus her også ja:P, hihi, men jeg har ikke smakt ferrero rocher Magnus hvor kjøper man den? Men du burde ikke spise så mye av den da gutt:P! De selger da den på Rema Barlie. Koster flesk da, tror det er 35 spenn for 8 sjokkiser. Man må da få lov å kose seg litt Endret 20. januar 2008 av _Magnus_ Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Pøh! Ingen sjokolade, jeg gjentar ingen sjokolade er bedre enn ferrero rocher. Nei men har du sett Magnus her også ja:P, hihi, men jeg har ikke smakt ferrero rocher Magnus hvor kjøper man den? Men du burde ikke spise så mye av den da gutt:P! De selger da den på Rema Barlie. Koster flesk da, tror det er 35 spenn for 8 sjokkiser. Man må da få lov å kose seg litt Jaja seff=D, men du må vise meg hvor den ligger i morra:P Skal kjøpe den da Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 sjokolade... <3 awww... men går det an å kjøpe kakaobønner noe sted? har lett, men finner ingen steder! finnes det nettsteder som selger? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har Freia Kjekskuler forsvunnet fra butikkene? Det var min favoritt, så har jeg ikke merket det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 De har jeg ikke sett på lenge. Ikke selger vi de på rema heller.. Hm. Men den med nonstop er jo en ok erstatning da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke god nok erstattning. Kjekskuler var så innmari god, dumt at den gikk vekk Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sjokoladee! Milky way, twix, kvikklunsj, melkesjokolade, stratos osv osv. Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har falt helt pladask for Melkesjokolade med Daim biter jeg da . Er helt himmelsk godt! Hadde 10-12 liggende (tilbud på ICA), bare 2-3 igjen nå ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Har fått et skikkelig sjokolade-kick i det siste selv. Smakte på de forkjellige Yade-typene. Slett ikke verst. Leif^^. Endret 7. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Yade er kjempegod. Liker spesielt den med tre forskjellige lag. Kjøpte faktisk to sjokolader fra Michel Cluizel i Montpellier. Herlige sjokolader. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Men jeg liker ikke reklamen =( . Den er grusom. Likte den med trøffel. Må kjøpe inn mer av den typen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Reklamen er det beste ved den. Etter sjokoladen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Irriterer meg bare over den jeg^^. En stund så hadde jeg nesten ikke lyst til å kjøpe sjokoladen. Men jeg gjorde nå det likevel da. Nyskjerrig av meg. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 *nynne* "Yade ... Er for folk som liker sjokolade" Er det egentlig noen gode sjokoladebutikker i Oslo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå