Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Faens Freia. Overvurdert, spør du meg! HAHAHA! Dummeste jeg har hørt. Ingen sjokolade slår Freia melkesjokolade! Føler jeg driver litt melkesjokoladepropaganda her. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Ok, nå har Freia-fanboiismen gått for langt. En ting er at det er smak og behag å like mørk eller lys sjokolade, så jeg gidder ikke å mase om at de fleste mørke sjokoladene er bedre, men det finnes langt bedre melkesjokolader enn Freia. For eksempel Valrhona Jivara, Michel Cluizels melkesjokolade og Amedei er lysår foran Freia i kvalitet.. Edit: For all del, Freia er ikke så ille, det finnes mange verre, men det finnes mange veldig mye bedre også.. Endret 23. august 2010 av the_last_nick_left 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Faens Freia. Overvurdert, spør du meg! HAHAHA! Dummeste jeg har hørt. Ingen sjokolade slår Freia melkesjokolade! Føler jeg driver litt melkesjokoladepropaganda her. Helt enig med deg! Ingen slår Freia. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du høres ut som en smart mann, nybb! 1 Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ingen normal, billig, norsk sjokolade slår Freia Melkesjokolade. I sin klasse er den best, såklart, men er det smak det virkelig kommer ann på finnes det dyrere og bedre merker. 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Skamme seg! Freia slår alt i pris, alt i smak! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Freia slår ikke ALT i pris, men slår det meste av "billige" sjokolader på smak. Melkesjokoladen kan dessuten gå og legge seg i forhold til Lohengrin. 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Om du ser på kvaliteten i henhold til pris, slår de alt! Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Tja, alt i alt kan Freia kanskje ses på som best, men er man kvalitetsbevisst kjøper man ikke kun Freia melkesjokolade. Det finnes mange bedre alternativer, som ikke kun er ren melkesjokolade. 1 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du høres ut som en smart mann, nybb! Muligens du og! Tja, alt i alt kan Freia kanskje ses på som best, men er man kvalitetsbevisst kjøper man ikke kun Freia melkesjokolade. Det finnes mange bedre alternativer, som ikke kun er ren melkesjokolade. Det gjør det. Japp, Lion, Kvikk Lunsj, Toppris, Fruktnøtt og Smash er alle perfekte sjokolader. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Lett! Vi må samle oss, enkelte liker ikke Freia! @Thefka: Og vi nevner i fleng? Edit: Uæhhh! Alle går imot meg. Endret 23. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 ... Snickers, peanøttkube, lohengrin , og center med nougat. Pluss alt fra Ritter Sport. Ganske perfekte de også. 1 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, okay. Fair nuff. Smash og Stratos duger, men Freia melkesjokolade! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Aaaaah, gul emballasje. Melkesjokolade Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Når en virkelig skal nyte sjokolade er det som regel smak det kommer an på. Der er ikke Freia best. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Du vet da virkelig ikke hva jeg nyter mest! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei, for alt jeg vet kan du jo ha dårlig smak. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Åjåj! Is thar a diss on Freia? Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 vant 4kg sjokolade i sverige 2kg Marabou Mjölk choklad 2kg Kex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå