nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ikke så verst den heller Troika er også god. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jo, det er bare det at den har marsipan, noe jeg ikke liker. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Heia Freia! Du mener Philip Morris? Selv er min favoritt Fazer. Kraft Foods som eier Freia. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Og Kraft Foods eies av?? Nettopp, Philip Morris. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nei. Det var eid av Philip Morris tidligere. Mesteparten av aksjene eies av de som er eiere i Altria Group (Philip Morris), men selskapet Kraft Foods er som det står på Wikipedia: "Kraft is now an independent publicly held company." Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ok, da, kontrollert av, da.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Jo, det er bare det at den har marsipan, noe jeg ikke liker. Marsipan? Kødder du? Jeg elsker troika, me jeg simpelthen hater marsipan Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja, den hvite stripen i midten er marsipan. Husker jeg pleide å skrape av marsipanen og spise det andre. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Shiet. Jaja. Alt annet er selvfølgelig utelukker. Husker det var stor nedtur på barneskolen da jeg fikk mandel i grøten under skolegrøten. Premien var selvsagt en svær gris av ekkel, hvit marsipan. Var på nippet til å gråte da Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Åh ... Marsipan er vondt. Nei, nå skal jeg gå og fortære en plate Kvikk Lunsj. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Haha. Topp må vel se om jeg skal stikke å butikken å kjøpe meg en aldeles så liten Japp da Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Faens Freia. Overvurdert, spør du meg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Melkesjokolade med kvikklunsj og havsalt er jo bare best! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Neeh, den har for mye sjokolade (haha, ja, det ér faktisk mulig) i forhold til kjeksen. Da mener jeg vanlig Kvikk Lunsj er mye bedre. Jeg er innmari glad i Nonstop, jeg. Tror jeg må kjøpe meg en pose i morra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Er jo ikke deeet da. Saltet veier veldig godt opp! Jeg er ikke spesielt glad i melkesjokolade i utgangspunktet altså. Nonstop er godt. Spesielt sammen med peanøtter, eller på muffins Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ooh, og på pepperkaker! Jeg pleier å dekke hele pepperkakehus med Nonstop, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå