Anonym234 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg blir kvalm når jeg har spist sjokolade.. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvor mye sjokolade spiser du? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg så ett program om en sjokolade anmelder som kaldte snicker og bounty for godteri! >:O SNICKER OG BOUNTY ER SJOKOLADE! Selvom den kanskje ikker er sånn fisefin luksus sjokolade som hun liker Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvor mye sjokolade spiser du? Jeg? Sjelden. Spiser jeg for mange biter (3-4 stk) er det nok. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvor mye sjokolade spiser du? Jeg? Sjelden. Spiser jeg for mange biter (3-4 stk) er det nok. Du har ett handikapp! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Freia Melkesjokolade og Freia Fruktnøtt er de eneste spisbare sjokoladene! har du smakt yade Jepp, den smakte tørr kokesjokolade. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Smakte en sjokolade med 100% kakao, dvs. ren kakaomasse. Det er nok en tilvenningssak. Passer nok bedre til å bruke til kaffe eller sjokoladetrøfler enn å spise den "plain". Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvor mye sjokolade spiser du? Jeg? Sjelden. Spiser jeg for mange biter (3-4 stk) er det nok. sånn er det til meg og! blir innmari kvalm etter bare noen få biter. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sitter og gafler i meg en hel 200-grams plagte med Freia Melkesjokolade nå. Rein elskvov Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor mye sjokolade spiser du? Jeg? Sjelden. Spiser jeg for mange biter (3-4 stk) er det nok. sånn er det til meg og! blir innmari kvalm etter bare noen få biter. Freak alarm Freak alarm xP! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Det har vel med at enkelte ikke tåler sjokolade like godt. --- Anbefaler en tur til LIDL, der finnes det mange gode sjokolader. Alt fra nøtter til 70% kakao. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Da jeg var på Freia fikk vi lage vår egen sjokolade. Flytende sjokolade fosset ut av kranen. Nam! Bare synd jeg ikke husker så mye fra besøket lenger. Har lyst til å ta en ny tur dit. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lyst til å dra til Nidar jeg, noen som har vært der? Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå er det vel ikke akkurat sånn at man "bare tar en tur til Nidar", er det vel...? :O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2008 Man kunne vel prøve å kontakte dem eller noe? Hmm. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå er det vel ikke akkurat sånn at man "bare tar en tur til Nidar", er det vel...? :O nei, man tar vel bare ikke en tur men, har lyst til å besøke Nidar siden jeg hadde en venn som jobba på Freia og da var jeg der ganske ofte! Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som har smakt valrhona da? Har aldri sett de i en vanlig matbutikk dog. Men fant de i en kaffebutikk. Valrhona er den desidert beste sjokoladen. Vunnet flere priser gjennom flere år, også smaker den himmelsk. Stockfleths kaffebarer har denne sjokoladen til salg, og bruker den i sin kakao:D Men, den er veldig overpriset. Jeg fant samme sjokolade i godteributikken "dropsen" på sandvika storsenter og der kostet den 1/3 av prisen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Må forsøke Valrhona. Skal til Frankrike, og har funnet en sjokoladebutikk jeg skal innom. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hvor får man kjøpt Valrhona? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå