safags Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Den smaker skikkelig ekkelt og beskt! Klarer ikke å få ned den, Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg kjøpte for flere år siden en pakke med sånne småsjokolader med papir rundt på Kiwi. Det var også First Price. Tror posen var brun eller oransj. Det var iallfall små sjokolader med karamell og peanøtter, noe alla Snickers. DE var gode! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 First Price melkesjokolade er meget tvilsomme greier. Den har en mystisk, grynete konsistens, de har vel antakelig erstattet en del kakaosmør med noe mystisk og guffent fett. Fant ikke noe om innholdet på nett, får sjekke det neste gang jeg er på butikken og handler :-) Lenke til kommentar
Samurosssss Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Yade er kjempegod. Liker spesielt den med tre forskjellige lag. Kjøpte faktisk to sjokolader fra Michel Cluizel i Montpellier. Herlige sjokolader. Hei there. If you are in Oslo, try a little shop called "Kaffe og Te" down Bogstadveien. They offer a great selection of mørk sjokolade from Michel Cluizel and Venchi Sjokolade. Endret 30. juli 2008 av Samurosssss Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hei there. If you are in Oslo, try a little shop called "Kaffe og Te" down Bogstadveien. They offer a great selection of mørk sjokolade from Michel Cluizel and Venchi Sjokolade. I've stopped by that place a couple of times for the sole reason of obtaining some Cluizel, but last time I was there, their selection was very limited, only a couple of different bars, none of them very interesting (orange- and coffee-flavored, IIRC). Do they restock, or have they reduced their number of Michel Cluizel bars? I'd like nothing more than having a place to regularly buy some Vila Gracinda Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 I will try to remember that the next time I'm in Oslo. Tilbake fra Tyrkia, og sjokoladeutvalget var labert. Kom heldigvis over en hylle med Valrhona på flyplassen, og kjøpte fire plater og to metallbokser. Ganske rimelig også, under 20 euro for det. Gleder meg til å smake deres økologiske melkesjokolade! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tilbragte nettopp 2 uker i Tyrkia selv. Sjokolade var jo ikke godt i Tyrkia i det heletatt. Ikke engang en god gammeldags Freia Melkesjokolade hadde smakt godt i den varmen der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det gikk ikke mye i sjokolade der nede, nei. Forsøkte noen ganger, men den smelta før jeg hadde gått ut av butikken. Heldigvis har de tidenes beste fruktkarameller i Tyrkia: Tofita! Fikk en pakke fra Palestina for et år siden, og kjøpte litt for mye nå. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Gleder meg til å smake deres økologiske melkesjokolade! Den er ganske god, men jeg synes ikke det er så stor forskjell på ulike typer melkesjokolader av god kvalitet. Mye går på kakaoprosenten, ut over det døyver melka mye av særegenhetene, tror jeg Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 I dag tok jeg to busser hver vei i steikende varme for å kjøpe meg tre plater av denne: http://www.vivani.de/P_Tafeln_Cappuccino_e.html Gleder meg! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som har smakt Freias lakrissjokolade? Kvalmende greier... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har smakt Freias lakrissjokolade? Kvalmende greier... Say what now?? O_O Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har smakt Yade? Hørt mange anbefalinger om den, men har aldri fått smakt den selv. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Veldig søt, men jeg liker den. Yade Trippel eller hva den nå heter synes jeg er den beste, selv om den er smått kvalmendes. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Toblerone ftw! Finn ikkje betre sjokolade enn den Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Yade er OK, men jeg blir molefonken av å lese innholdsdeklarasjonen på den der de reklamerer med "ekte vanilje": Vanilje og vanilin. Makan. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Yade trippelsjokolade er deilig. Karameliserte nøtter er også ganske bra. Noen som har smakt Freias lakrissjokolade? Kvalmende greier... Say what now?? O_O Het "min" et eller annet. Var med lakrisbiter, tror den finnes med Daim også. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Freia med "non-stop" er jo rågod! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Walters Mandler og Firkløver er dog de beste etter melkesjokoladen. Jeg er irritert over de rotete folka som ikke har bestilt Amadei til meg enda. Pokker ta dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå