Sir Zu Zwat Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøper sjokolade 3-4 ganger i året. Kjenner mange som spiser sjokolade hver dag. Vil ikke si det er unormalt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mine favoritter: Daim Fazer Wiener Nougat Guylian Trufflina Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kunne nok ha spist sjokolade hver dag, men forsøker å begrense meg. Fra nyttår til påske så spiste jeg ikke noe sjokolade, utenom noe Domori engang iblant. Mmm! Domori! Jaja, nå er det forskjell på å helle i seg en pose med Smash og spise et par små biter av mørk sjokolade etter middag hver dag. Jeg er veldig måteholden, skal jeg si deg. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fikk sjokoladepakken fra Sverige i går. Michel Cluizel Vila Gracinda er bare dyrisk godt... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kjøper sjokolade 3-4 ganger i året. Altfor sjeldent Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kjøper sjokolade 3-4 ganger i året. Altfor sjeldent Skal trappe opp! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 trur eg spiser 2 sjokolader kvar måned! unntat i sommeren! da blir de daim is! yummy! altso favorittene er stratos og daim. elsker dem Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg spiste en stor pose Smash i går, det er den beste sjokoladen I dag skal jeg spise porøs melkesjokolade. Spiser sjokolade nesten hver dag... 55:1,712=ca 19 BMI=ca 19 Se! Sjokolade er sunt Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har heldigvis klart å venne meg av med å spise en halv pose Smash 1-2 ganger i uken. Nå går det i litt sunnere sjokolade på hverdagene: M og 70 % kokesjokolade. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Når jeg ikke har sjokolade i nærheten spiser jeg sjokoladepålegg. Lenke til kommentar
maeriz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg elsker melkesjokolade! Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg elsker melkesjokolade! På tentamen har det pleid å gå i Melkerull. Mmmm... På eksamen har jeg faktisk hatt med New Energy hver gang, tror jeg. Nå har jeg akkurat lagt en pose m&m fra danskebåten kaldt. *Kose seg litt etterpå* Lenke til kommentar
maeriz Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 tror ikke jeg har spist sjokolade på.. tre dager nå! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 New Energy er vel rimelig ufyselig Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 New Energy er gode minner. Husker jeg og en venn pleide å snike oss til haugevis fra faren hans som hadde mange igjen fra en kiosk elns. Men nå er jeg på vei til Tyrkien. Håper jeg finner en chocolatier der. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 New Energy er vel rimelig ufyselig Smaken er som baken! Jeg, for min del, synes faktisk nougat er litt ekkelt, hvertfall etter å ha skiftet på en liten baby. Men jeg er enig i at New Energy kan virke litt tørr... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, den er tørr og smakløs, fylt med mye dilldall som ikke smaker godt. Smaken er definitivt som baken Er det ingen her som setter spesielt stor pris på Toppris? Det har lenge vært min favoritt av typisk melkesjokolade man finner i dagligvarehyllene. Daim er vel hakket bedre, men den må avkjøles før den smaker skikkelig godt. Toppris er derfor mer brukervennlig Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, den er tørr og smakløs, fylt med mye dilldall som ikke smaker godt. Smaken er definitivt som baken Er det ingen her som setter spesielt stor pris på Toppris? Det har lenge vært min favoritt av typisk melkesjokolade man finner i dagligvarehyllene. Daim er vel hakket bedre, men den må avkjøles før den smaker skikkelig godt. Toppris er derfor mer brukervennlig Åh jo, Toppris elsker jeg! Jeg bare spiser den litt for sjeldent. Lenke til kommentar
Birdbox Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Elsker mørk, mørk, MØRK sjokolade! Har falt veldig for den med pistasjenøtter, og den med sesamfrø Liker også mørk Toblerone og M&M(vekk med NonStop og Smarties)! I Sverige selger de tørkede jordbær med mørk sjokoladetrekk, det skulle vi hatt her. Og i USA selger de M&M med mørk sjokolade...'nough said Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mørk sjokolade smaker sterkt, ikke spesielt godt. Ihvertfall ikke de med over 80 % kakao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå