Gå til innhold

Den lille tråden for sjokolade


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kunne nok ha spist sjokolade hver dag, men forsøker å begrense meg.

 

Fra nyttår til påske så spiste jeg ikke noe sjokolade, utenom noe Domori engang iblant. Mmm! Domori!

Jaja, nå er det forskjell på å helle i seg en pose med Smash og spise et par små biter av mørk sjokolade etter middag hver dag. Jeg er veldig måteholden, skal jeg si deg. :p

Lenke til kommentar

Ja, den er tørr og smakløs, fylt med mye dilldall som ikke smaker godt. Smaken er definitivt som baken :)

 

Er det ingen her som setter spesielt stor pris på Toppris? Det har lenge vært min favoritt av typisk melkesjokolade man finner i dagligvarehyllene. Daim er vel hakket bedre, men den må avkjøles før den smaker skikkelig godt. Toppris er derfor mer brukervennlig :)

Lenke til kommentar
Ja, den er tørr og smakløs, fylt med mye dilldall som ikke smaker godt. Smaken er definitivt som baken :)

 

Er det ingen her som setter spesielt stor pris på Toppris? Det har lenge vært min favoritt av typisk melkesjokolade man finner i dagligvarehyllene. Daim er vel hakket bedre, men den må avkjøles før den smaker skikkelig godt. Toppris er derfor mer brukervennlig :)

Åh jo, Toppris elsker jeg! Jeg bare spiser den litt for sjeldent. :D

Lenke til kommentar

Elsker mørk, mørk, MØRK sjokolade!

Har falt veldig for den med pistasjenøtter, og den med sesamfrø :love:

 

Liker også mørk Toblerone og M&M(vekk med NonStop og Smarties)!

 

I Sverige selger de tørkede jordbær med mørk sjokoladetrekk, det skulle vi hatt her.

 

Og i USA selger de M&M med mørk sjokolade...'nough said

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...