Catkin Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Loveless skrev: Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Kaffebutikk ja, hvor hen? Lenke til kommentar
Lurern Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Barlie skrev: Loveless skrev: Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Kaffebutikk ja, hvor hen? Stochflesh: oslo city, sandvika storsenter og et sted til i byen. Samt godteri butikken dropsen også i sandvika storsenter, til 1/3 av prisen som på kaffebaren:P Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jzt skrev: Barlie skrev: Loveless skrev: Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Kaffebutikk ja, hvor hen? Stochflesh: oslo city, sandvika storsenter og et sted til i byen. Samt godteri butikken dropsen også i sandvika storsenter, til 1/3 av prisen som på kaffebaren:P takk=D nå blir det sjokolade i høyeste grad:D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Barlie skrev: Loveless skrev: Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Kaffebutikk ja, hvor hen? Her var det på ski storsenter. Men antar at Jzt ga deg info'n du trenger^^. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Loveless skrev: Barlie skrev: Loveless skrev: Jeg fikk mine i en kaffebutikk. Men er litt usikker =/. Kaffebutikk ja, hvor hen? Her var det på ski storsenter. Men antar at Jzt ga deg info'n du trenger^^. Var det den butikken rett ved Mac'ern? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Det stemmer. På Stockfleth´s. Sjekket det nå. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er det en sjelden sjokolade eller? siden man ikke får kjøpt den i en vanelig rema1000butikk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg googlet litt. Den er fransk og bærer navnet Valrhona. Valrhona er en av få sjokoladeprodusenter som har en egen, permanent representant i tropene som selv velger ut de beste kakaobønnene. Og en av få som lager sin egen grand cru-sjokolade. - Valrhona er nok den beste sjokoladen man får kjøpt på det norske markedet, ja. Det har med utvelgelsen og blandingen av bønnene, og deres egen produksjonshemmelighet å gjøre. Valrhona har en kraftfull smak, med rimelig høy konsentrasjon av kakao - alt fra 42 prosent til 70 prosent, bekrefter Kolbjørn Jacobsen, daglig leder for matbutikken Jacobs i Oslo. (www.jacobs.no). Valrhona den ypperste og mest eksklusive sjokoladen som finnes. Kakaobønnene dyrkes i tropiske strøk som Brasil og Venezuela. Valrhona sjokolade brukes i konfekt, kaker og varm sjokolade. Valrhonas distributør i Norge kan nås på "NORWAY JACOBSEN A/S EKEBERGUN, 145 1178 OSLO post@kristinjacobsen.no 00 47 920 52 890" Valrhona Stockfleth’s Anbefalger dere å lese denne! Sjokolade slik den en gang var Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 det var jo ganske opplysende=D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Jeg var ute på handletur. Så jeg stakk innom "Kaffekroken" på Vinterbro. Der oppdaget jeg et meget godt utvalg av Valrhona. Det var 99.kr per stykk for de største. Jeg tror denne sjokoladen er sjelden vare i vanlige butikker dog. Kaffekroken Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvor stor er den største da? 99kr var vel i det meste laget Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Se hva jeg fikk kjøpt på Spar i dag Snart påske, så da er det tid for påskeegg med melkekrem! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Faktisk ganske god, men litt dyr. Jeg synes den er vell verdt pengene. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ultimatedeskjet skrev: Faktisk ganske god, men litt dyr. Jeg synes den er vell verdt pengene. hva da:P? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 "påskeegg med melkekrem" Posten over Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ultimatedeskjet skrev: "påskeegg med melkekrem" Posten over det er ikke så dyrt da, trodde du mente Valrhona jeg Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Er det noen måte å få mindre lyst på sjokolade? Jeg spiser melkesjokolade fra freia nesten hver eneste dag, og man merker det på magen for å si det sånn. Er det en måte man kan "slutte" med sjokolade på? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Kutte ned mengden og spise andre ting som epler, bananer etc. Høres sikkert kjipt ut, men det funker greit nok. Noen ganger er det slik at "man bare måå ha noe å knaske på". Finnes nok ingen vidunderkur, man må ha litt viljestyrke også. Endret 19. januar 2008 av Loveless Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Godiva er tingen. Kjøper det når anledningen byr på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå